Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936000 Hallo allemaal , Ik heb GTA:SA op de ps2 uitgespeelt ( de missies dan ) en als ik nu bijv . een voertuig wil spawne met een cheat , dan werkt deze niet :s terwijl die wel gewerkt heefd ..... hoe kan dit ?
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936010 Dn druk je de code waarschijnlijk verkeerd in. Doe het niet te snel, maar zorg ervoor dat je de goede knoppen indrukt.
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936218 De cheat hoeft niet supersnel te worden ingevoerd. Zorg ervoor dat je het niet te snel doet, ook niet weer té langzaam, maar zorg er wel voor dat je hem goed invoert En anders doe hem eens een paar keer achter elkaar,en kijk eens in de buurt,of hij daar ergens staat
Geplaatst: 9 april 200817 jaren comment_937007 Dat lijkt me Logisch Bossinkje... Ik heb dat ook al heel vaak gehad, Ik dacht toen ook dat hij niet werkte. Maar gewoon blijven invoeren dan moet hij als het goed is gewoon vanzelf komen... Je kunt ook nar Boven kijken als daar staat: Cheat Activated(ofzo) Anders is er wat mis met je SA. Als dit allemaal niet lukt dan kun je altijd nog proberen om GTA Opnieuw te Installeren...
Geplaatst: 9 april 200817 jaren comment_937016 Je moet niet tegelijk terwijl je de cheat invoerd lopen of schieten of degelijke... Bewerkt: 9 april 200817 jaren door MartyCeha
Hallo allemaal ,
Ik heb GTA:SA op de ps2 uitgespeelt ( de missies dan ) en als ik nu bijv . een voertuig wil spawne met een cheat , dan werkt deze niet :s terwijl die wel gewerkt heefd
..... hoe kan dit ?