Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936122 Waar kan ik aan die nieuwe WMP komen? Want op deze PC zit de oude nog en ik weet niet hoe ik dan liedjes op me Mp3speler moet zetten!!
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936151 Updaten hé. Kijk even bij Opties oid voor updates. Anders ga je naar Microsoft NL. Kijk rechts en druk op Beveiliging en Updates In het 'ventstertje' druk je op Updates (links), en daarna op Microsoft Updates. Dan kijkt hij volgens mij zelf wat hij kan updaten aan je PC. Ik hoop dat je zo ook WMP kan updaten Oja, voortaan moet je zoiets in Computer Talk -> Software zetten. Bewerkt: 8 april 200817 jaren door TomHagen
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936196 De nieuwste versie is volgens mij WMP 11. Deze kun je gewoon downloaden op de site van Microsoft: hier (voor Windows XP). Bij Vista zit ie geloof ik standaard op. Andere versies kun je hier downloaden.
Geplaatst: 8 april 200817 jaren Auteur comment_936474 Bedankt. Ik zal het de volgende keer in een ander gedeelte zetten
Waar kan ik aan die nieuwe WMP komen? Want op deze PC zit de oude nog en ik weet niet hoe ik dan liedjes op me Mp3speler moet zetten!!