Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936264 Type: avatar Stijl: leger stijl Grootte: 50x50 Afbeelding: mag je zelf wete Tekst: Dont mess with me Rand: hoeft niet Kleuren: legers kleuren Render (optioneel): mag je zelf weten Extra (optioneel): / Type: signature Stijl: Darkness Grootte: small maar best lang(sorry weet niet wat de groote is) Afbeelding: Raven (van tekken dark resserucion) Tekst: Dont Fuck With Me Rand: mag wel, hoeft niet Kleuren: zwart achtergond, raven links van afbeelding, rechts van afbeelding de tekst met achtergrond zwart. Render (optioneel): hoeft niet mag wel Extra (optioneel): de tekst onder elkaar als het niet past, bijv er past alleen "dont fuck" en daaronder "with me" Type: soort signature Stijl: Flitsend Grootte: rechthoekig(weet grootte niet sorry :l) Afbeelding: mag je zelf weten Tekst: Backfire ON Rand: mag je zelf weten/hoeft niet Kleuren: maakt niet uit Render (optioneel): / Extra (optioneel): text flitsend, achtergrond normaal. Dank voor mensen die dit willen maken. king-dragon!
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940047 begrijp ik het goed en wil je 2 signatures hebben? Als 1e sig heb ik zoiets, zeg maar of het goed is: Bewerkt: 12 april 200817 jaren door Kloep
Geplaatst: 13 april 200817 jaren comment_941011 ik maak wel voor je(alleen avatar) >>> Door RonaldVC: Link verbeterd, en posts samengevoegd.<<< Bewerkt: 13 april 200817 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 13 april 200817 jaren comment_941407 Hier een avater. Volgens mij kloppen de afmetingen voor geen reet, maar ik heb toch echt 50x50 ingevuld. En je ziet helemaal niets ervan. En hij is lelijk. Bewerkt: 13 april 200817 jaren door Tieess
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944482 Deleted Bewerkt: 16 april 200817 jaren door Magical-Gamer
Geplaatst: 16 april 200817 jaren Auteur comment_944488 hey bedankt voor die mooie avatar en signature ben er blij mee! en tieess je hebt het in iedergeval geprobeert goed werk.
Type: avatar
Stijl: leger stijl
Grootte: 50x50
Afbeelding: mag je zelf wete
Tekst: Dont mess with me
Rand: hoeft niet
Kleuren: legers kleuren
Render (optioneel): mag je zelf weten
Extra (optioneel): /
Type: signature
Stijl: Darkness
Grootte: small maar best lang(sorry weet niet wat de groote is)
Afbeelding: Raven (van tekken dark resserucion)
Tekst: Dont Fuck With Me
Rand: mag wel, hoeft niet
Kleuren: zwart achtergond, raven links van afbeelding, rechts van afbeelding de tekst met achtergrond zwart.
Render (optioneel): hoeft niet mag wel
Extra (optioneel): de tekst onder elkaar als het niet past, bijv er past alleen "dont fuck" en daaronder "with me"
Type: soort signature
Stijl: Flitsend
Grootte: rechthoekig(weet grootte niet sorry :l)
Afbeelding: mag je zelf weten
Tekst: Backfire ON
Rand: mag je zelf weten/hoeft niet
Kleuren: maakt niet uit
Render (optioneel): /
Extra (optioneel): text flitsend, achtergrond normaal.
Dank voor mensen die dit willen maken.
king-dragon!