Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936453 Ik waarschuw jullie! De laatste tijden zie je op site's (Bijv. Spele.nl) om gratis ringtones te krijgen. Niet In Geloven! Geef je telefoon nummer niet aan hun, want anders ben je zo al je beltegoed kwijt! OTTO
Geplaatst: 9 april 200817 jaren comment_936750 Gebaseerd op artikelen als deze lijkt me. Kwestie van kleine lettertjes, wat je ook vaak ziet bij de reclames voor ringtones op TV. Gratis ringtone maar dan wel op voorwaarde dat je een abonnement erbij krijgt die dagelijks/wekelijks geld kost.
Geplaatst: 9 april 200817 jaren comment_936755 Of je krijgt een berichtje van we hebben een nieuwe ringtone voor u en dan ben je weer een euro kwijt ofzo voor dat berichtje
Geplaatst: 9 april 200817 jaren comment_937129 Of je krijgt een berichtje van we hebben een nieuwe ringtone voor u en dan ben je weer een euro kwijt ofzo voor dat berichtje Of zo'n irritant abonnement
Ik waarschuw jullie! De laatste tijden zie je op site's (Bijv. Spele.nl) om gratis ringtones te krijgen.
Niet In Geloven! Geef je telefoon nummer niet aan hun, want anders ben je zo al je beltegoed kwijt!
OTTO