April 8, 200817 yr Diaz vindt ik. Klein, dik en chagarijnig mannetje. Hij schiet gewoon een videorecorder overhoop omdat hij vergeten is de stekker er in te doen!
April 8, 200817 yr Author ikzelf vin diaz hij is klein mannetje met grote bek en ook kent paul hij heeft zo'n bekakte engelse stem
April 8, 200817 yr diaz en sonny forelli Diaz:kleine miezerige rotzak Sonny:grote miezerige rotzak Zo alstublieft hier mijn irritante personen report .
April 9, 200817 yr Sonny is hier tog wel de domste en beste flikker van de wereld dat hij Tommy in de val had gebracht ik wou nog die koffers voor me zelf houden met doeks en drugs
April 9, 200817 yr Pastor Richard. Hij loopt alleen maar te zijken over geld voor zijn stomzinnige organisatie.
April 21, 200817 yr ik vind gonzalez en one armed bandit met 1 arm en een bebloed bot die eruit steekt ik kan namelijk alle actors spawnen en zelfs mezelf
June 24, 200817 yr Ik vind Ricardo Diaz, Umberto Robina en Lance Vance de irritantsten. RD: Klein, grote bek UR: Grote bek maar klein hartje :engel: LV: Vieze overloper en hij heeft het altijd over wraak voor zijn neergeschoten broer Victor Vance Edited June 24, 200817 yr by Danny13091994
June 24, 200817 yr Steve Scott--> hij zit altijd maar te zagen over haaien en zit altijd zenuwachtig te roepen en te bewegen.
zet hier neer wie de irritanste personage is van gta vc