Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_986174

Haha ben benieuwd :puh: .

Ik wil overigens nog even duidelijk maken dat deze ronde gewoon doorgaat zoals geplanned. Als niemand van Team Noord mee wil doen is het hun eigen keuze en dan zijn de consequenties voor hunzelf. Ik kan jullie meteen gerust stellen dan niet elke ronde 's nachts word uitgevoerd. Maar als eerder gezegt zullen we net als in de echte Expeditie Robinson opzoek gaan naar de grenzen en deze soms een beetje oprekken.

Succes weer vannacht ;) .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_986349

Zoals al aangekondigt was Tjerk dit maal de laatste dus daarmee brengt hij de stand naar:

Team Noord (TomHagen): 1

Team Zuid (Thundercover): 3

Nog 1 punt te gaan.

Geplaatst:
comment_987385
Het enige goede uit kamp zuid, is de trein het vlot naar kamp Noord! Ach, met Blizzard of zonder Blizzard, ik zie hem toch niet :7

Tja, zien is nouja.. Laatmaar, al die praatjes doen me niet goed...

Geplaatst:
comment_987537

Gelukt! ^_^ En lekker snel ook. Maar ik deel even mee, dat ik het weekend niet de beschikking heb over een computer. Dat komt omdat ik een duik cursus ga doen waarbij ik Advanced Open Water (2de Duikgraad van PADI) ga halen ^_^ Als de volgende opdracht weer in die ouwe mannen tempo komt, heb ik niets te vrezen. Maar anders... Succes :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.