Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_992973
Zo, we hebben jullie weer even op jullie plek gezet.

Maar bij de volgende ronde zal het omgekeerd zijn, wees daar maar zeker van. ;)

Geplaatst:
comment_995506

Ik ben benieuwd wie er uitgepoept wordt door ons kamp.

Edit: Oh, ik zie net dat het die sneeuwstorm is. Wie? Die ja.

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_996100
Zie Radio Es niet als volwaardig deelnemer van ons team. Hij is slechts een aanhangsel.

Wat ben jij sympathiek zeg. :duh: Maar hij is en blijft een deelnemer, en als het er uiteindelijk op aankomt wie het eerst uitgemoord is (alle leden weg) dan hebben jullie toch meer geluk? Of zal er vanaf nu niemand meer weg vallen?

Geplaatst:
comment_997047
Zie Radio Es niet als volwaardig deelnemer van ons team. Hij is slechts een aanhangsel.
Blizzard heb ik ook niet gezien...

Maar nu hebben jullie twee leden meer, terwijl dat maar één lid had moeten zijn.

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_997244

Dat klopt maar wanneer komt nou de nieuwe opdr> NIet weer van Post om 5:00 en je hebt een punt erbij. Dat is een stomme opdr vind ik.

Geplaatst:
comment_997831
Dat klopt maar wanneer komt nou de nieuwe opdr> NIet weer van Post om 5:00 en je hebt een punt erbij. Dat is een stomme opdr vind ik.

Ikkes heeft al gezegd dat de volgende opdracht overdag is, al vind ik 05:00h minder erg dan 03:00h. :D

@ TomHagen: Je kan niet tegen je verlies. Team Zuid FTW! :dans:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_998796

Zoals gebruikelijk deze "contest" laat de volgende opdracht weer even op zich wachten, ik kan jullie echter garanderen dat hij voor woensdag geplaatst is. De reden is volgens mij inmiddels wel bekend :7 .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.