Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1005645

sorry dat ik dan niet tot in de láte uurtjes mee heb gepost, maar als ik om middernacht nog op de pc gaat zitten dan is me ma daar niet zo blij mee en krijg ik op me kop. dus sorry nogmaals

enne ik ben echt geen verrader, ik blijf gewoon bij mijn team en daar ben ik trots op ook! :tu:

Bewerkt: door Radio Es.

Geplaatst:
comment_1005810
Pinkpop was zó vet.. _O_

Nu ben ik weer met m'n privé boot naar het eiland gekomen en kom ik jullie weer irriteren. ^_^

Yeah! Ik ben het hele weekend geweest (camperen) :D Heb me wel vermaakt.

Ik ben in ieder geval weer fris voor de volgende contest.

:D

Geplaatst:
comment_1006087
Gefeliciteerd, Radio Es! Je hebt nu al net zoveel berichten gepost als Mania-92! :tu:
Een goede leider geeft alleen maar positief commentaar, in plaats van sarcastische kritiek.

Radio Es., je mag wel in Kamp Noord! :Y

@hieronder: Hoezo?

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1007032

Komaan gasten, het lijkt me een klein beetje te vijandig te worden. :7

TomHagen, ga je democratisch 2 leden kiezen voor de volgende ronde, of speel je de (slimme) dictator?

Geplaatst:
comment_1007058
Komaan gasten, het lijkt me een klein beetje te vijandig te worden. :7

TomHagen, ga je democratisch 2 leden kiezen voor de volgende ronde, of speel je de (slimme) dictator?

Dat krijg je als we allemaal honger hebben en we ons doodvervelen.

Geplaatst:
comment_1007342
Wie heeft er al een flinke baard gegroeit? Want zoals jullie weten wint degene met de grootste baard het spel gewoon.. :Y
Ik heb me gescheerd met een kapmes. Alleen die sneeën in mijn gezicht doen best wel zeer :N

Bewerkt: door TomHagen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.