Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1015335
Binnenkort zullen wij wel een groter team hebben. ;)

Met tempo van Ikkes zou ik het woord 'binnenkort' toch als eerste veranderen, mocht het al ooit gebeuren. ;)

Haha inderdaad. Alleen al omdat we ons door Ikkes zo vervelen hier halen we de 2000 posts :7
Geplaatst:
comment_1016015
Binnenkort zullen wij wel een groter team hebben. ;)

Met tempo van Ikkes zou ik het woord 'binnenkort' toch als eerste veranderen, mocht het al ooit gebeuren. ;)

Haha inderdaad. Alleen al omdat we ons door Ikkes zo vervelen hier halen we de 2000 posts :7

Ik denk eerder de 5000 posts. :7

Maar gasten, ik zal wel van de 28ste juni tot ongeveer de 8ste weg zijn naar Spanje, dus als er dan een opdracht is kan ik niet meehelpen. :cry: Een ramp!

Geplaatst:
comment_1016280
Het lijkt me het handigst om tijdens de vakantie het spel gewoon even stil te leggen, aangezien iedereen op een ander moment weg is. :puh:

Dat lijkt me geen best idee, een spel 2 maanden stilleggen? Dan kan je even goed het hele spel voor altijd stilleggen ...

Geplaatst:
comment_1017556

Wie is de mol? is toch afgelopen...? Maar ja, ik ben ook wel voor om het spel stil te leggen, anders dan wint dalijk het ene team omdat het andere team op vakantie is...

Geplaatst:
comment_1017627
Wie is de mol? is toch afgelopen...? Maar ja, ik ben ook wel voor om het spel stil te leggen, anders dan wint dalijk het ene team omdat het andere team op vakantie is...

Maar als wij dat ene team zijn, is alles toch goed? :D

Geplaatst:
comment_1018206

Maar als wij dat ene team zijn, is alles toch goed? :D

Nee, ik wil sportief winnen, niet laf of achterbaks. Op het einde mag iemand van het andere team niet zeggen "ja maar ik was op vakantie :-( ". ^_^
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1019715

Vanmiddag zal tijdelijk de laatste opdracht zijn, er waren al geruchten, maar ik ben inderdaad genootzaakt om het spel tijdelijk stil te leggen. Dit met het oog op de "individuele" rondes waar iedereen gewoon bij moet kunnen zijn, voor een eerlijke strijd.

Maar zover is het nog niet dus vanmiddag gaan we weer los :D .

Geplaatst:
comment_1020274

18-06-08

Vandaag zit ik al meer dan 30 dagen op dit kut eiland. Ik ga dood van de verveling. Er zou vanmiddag een nieuwe proef starten maar er is weer niks gebeurd. Ik heb wel een walvishaai gevangen dus hebben we weer eten voor 1 week. Sommige mensen worden al knorrig van de verveling. Over een tijdje worden we allemaal voor een hele tijd alleen gelaten zonder proeven. Ik denk dat dit een uithoudings-proef is. Wie het langste het kan vol houden.

Lief dagboek, ik het echt niet wat morgen gebeurd en wie er bij de volgende stemming eruit vliegt.

Maar m'n inkt is bijna op dus ik hou maar op met schrijven.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.