Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1097827
Ik vond het niet eens zo heel moeilijk. Ik werd zo groot dat ik het hele beeld vulde :puh:

Ik ook. :puh: Ik had iets van een 25 000 punten. :D

Geplaatst:
comment_1098392
Ik ook. :puh: Ik had iets van een 25 000 punten. :D

Dan had je zeker allemaal kleintjes gepakt, ik had 85518 punten :7

Oh my god. :puh: Ik heb eigenlijk nog nooit 25 000 gehaald. :$ Ik dacht dat je een grapje maakte?

Is het spel geupdate ofzo, ik kwam niet verder dan 3660 maar ik ga het wel opnieuw proberen (ik ben er al nooit zo goed in).

Ik ga echt meer moeten spelen. :puh:

Geplaatst:
comment_1098643

Doe jij het wel eerlijk en dat je geen gamehack of wat er ook is gebruikt??

Nog een paar tips, eet alleen maar vissen waarvan je zeker weet dat ze kleiner zijn en blijf bij de randen weg.

edit: Ik wordt echt helemaal gek van dat k*t spel!!! Het lukt nooit.

Bewerkt: door GTAGijsso

Geplaatst:
comment_1098651

Eey, denk je nou echt dat er een gamehack bestaat voor dat spel? Nee man, kijk maar in de reacties van het spel, en zijn meer mensen met zulke scores.

Geplaatst:
comment_1098708

Ik bedoel maar.

Edit:

Ik vind dit spel eigenlijk niet zo goed voor een Robinson opdracht. Als je eenmaal groot genoeg bent geworden om alles op te vreten, is er geen kunst aan. En omdat het willekeurig is of er grote of kleine vissen aan komen zwemmen, heb je eigenlijk nouwelijks grip op je score.

Bewerkt: door tjerk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.