Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1125050
5 oktober is het feest van m'n opa (ik ga toch niet dus mij maakt het niet uit). Verder heb ik dus niks gemist zo te zien. Maar wat was het koud in London. Slechts 15 graden, hier is het de hele tijd 35+.
Ik ga wat afkoeling zoeken in de zee :Y
Geplaatst:
comment_1125130
Jammer dat het water op dit rot eiland 28 graden is :(
Daar ben ik nu al wel aan gewend, in al die maanden dat we hier zitten te wachten op een nieuwe contest.
Geplaatst:
comment_1125336
de volgende begint op dierendag, moeten we dieren gaan zoeken en dan opeten???
Ik denk dat we nootjes voor Lantyz moeten regelen, en vers gras voor Koe_Mzungu en GTASheep. En dan zegt Ikkes dat hij het heeft geregeld. De smiecht.
Geplaatst:
comment_1125345
En wat doen jullie voor de kiwi's op dierendag? Een kiwi is een dier, voor diegene die het niet zouden weten. :duh:
Kiwi's gooien we op de gril. Die zijn goed te eten :Y
Geplaatst:
comment_1126607
En wat doen jullie voor de kiwi's op dierendag? Een kiwi is een dier, voor diegene die het niet zouden weten. :duh:
Kiwi's gooien we op de gril. Die zijn goed te eten :Y

Slim gezien. :)

Geplaatst:
comment_1126809

Je moet wel extra betalen en de kans is groot dat het kapot gaat (komt doordat ze het droppen uit een vliegtuig). Ik had ook al een tank besteld (handig) maar hij is kapot gegaan door de landing.

Geplaatst:
comment_1126925
Mag ik hier nog posten :D?

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

Uit de eerste post van dit topic.µ

Geen idee of dat ook voor jou geld. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.