Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1130304
Damn, wat hebben jullie geluk zeg. Jullie kunnen tenminste nog bij hem crewlikken, voor mij heeft dat geen zin meer. :-(
Ik wil wel even die periode moderator zijn, dan heb je tenminste geen excuus als je verliest :D
Geplaatst:
comment_1131360
Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten.

Als ik moet posten om niet weggestemd te worden, dan doe ik dat.

Je moet net níet posten om niet weggestemd te worden. ;) Want dan zal iedereen je vergeten. :D

Geplaatst:
comment_1131365
Het verbaasd me dat er altijd maar een stuk of 5 mensen posten.

Als ik moet posten om niet weggestemd te worden, dan doe ik dat.

Je moet net níet posten om niet weggestemd te worden. ;) Want dan zal iedereen je vergeten. :D

:roll:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1131380

Ik heb de afgelopen week meerdere PB's ontvangen met mogelijke bedragen voor een snelle afhandeling voor de overwinning. Hiermee kan ik helaas niet akkoord gaan, het bedrag wat mij meer aanspreekt is 270,- euro zodat ik een Xbox360 kan aanschaffen. Wie hiermee akkoord wil gaan zal een PB kunnen sturen.

(Het valt te proberen toch ^_^ .)

@Ghostrider: Hoe kan ik jullie nu vergeten :-( . Wel heb ik je weer voorgelogen, we beginnen namelijk morgen weer ipv vandaag :engel: .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.