Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1138817

Dat vraag ik mezelf ook af. Maar dat doe ik soms ook wel bij een toets. Bij wiskunde of natuurkunde. Dat je de vraag ook anders kunt stellen. Lekker weer een paar puntjes erbij.

Geplaatst:
comment_1145909
Dan zou jij nog niet de winnaar zijn, meneer Gijsso, want jij hebt al een zwarte stem.

Dan heb ik wel een zwarte stem maar er is niemand anders om uit te kiezen dus heb ik toch gewonne.

Geplaatst:
comment_1145995
Dan zou jij nog niet de winnaar zijn, meneer Gijsso, want jij hebt al een zwarte stem.

Dan heb ik wel een zwarte stem maar er is niemand anders om uit te kiezen dus heb ik toch gewonne.

De jury zal beslissen. :engel:

Je komt dan in ieder geval op 1 stem, dus de meeste stemmen. Van de andere kant, ook de minste stemmen.

:7

Geplaatst:
comment_1147441

Ik heb wel een zwarte stem maar je kunt op niemand anders stemmen dus moet ik dan wel winnaar zijn. Man, ik heb een zwarte stem, jij nie.

Bewerkt: door GTAGijsso

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.