Jump to content
Geplaatst:
comment_936900

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

• Reacties 876
  • Bezichtigingen 36.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1156040
Belgen zijn dom. :duh:

:duh: Wij leven niet in een land dat niet kan kiezen tussen een taal of de andere. Nederlanders kunnen beter Duits, Engels en Spaans dan Belgen. Het is onderzocht, dus een feit. En Nederlanders kunnen beter articuleren dan Belgen.

Bewerkt: door GTAGijsso

Geplaatst:
comment_1156078
Dat klopt niet, Ghost. Er zijn ook minder domme Belgen. :Y Dat Belgen beter Frans kunnen dan Nederlands is ook geen feit, dus we staan nu weer quitte.

Is het onderzocht?? Ja, Vlamingen kunnen beter Frans omdat ze al Frans krijgen vanaf groep 5 of 6. En nog maar 20 min te gaan.

Geplaatst:
comment_1156148

Daar moet ik je wel gelijk in geven :puh:

GVD :@ Dacht ik dat ik het goed had, was het fout. Ik heb nog wel de precieze tijd bij gehouden, en dan zit ik er nog 17 naast.

Bewerkt: door GTAGijsso

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1156266

Wederom 3 rondes voorbij, met 2 maal Jay; als winnaar een één keer Thundercover. Wanneer Thundercover of TomHagen de volgende 2 punten niet pakken zal Jay; als winnar uit de bus komen. De stand is alsvolgt:

Naam Punten
Jay; 3
Thundercover 1
TomHagen 1
Hanneswasco 0
GTAGijsso 0
Ghost Rider 0

Geplaatst:
comment_1156304

Ik kan alleen maar hopen op die van 16.00 van vanmiddag. Die van 22.00 haal ik al niet meer, en dit is een beetje voor de eer, omdat ik al deze niet meer kan winnen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.