Think Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Je hebt gewoon een emo-sig Inderdaad, overduidelijk.
moechy Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Je hebt gewoon een emo-sig Inderdaad, overduidelijk. MJh wie weet hé
Sandra Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Je hebt gewoon een emo-sig BFMV is metal-core, geen emo...
moechy Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Je hebt gewoon een emo-sig BFMV is metal-core, geen emo... Eindelijk iemand. Aiden daarentegen is wel emo.
moechy Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Eén pot nat. Vergeet dat maar al.
moechy Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 alles me giateren is emo Praatjes en zware vooroordelen.
hank_187 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 alles me giateren is emo Praatjes en zware vooroordelen. geintje pik
Honkbal95 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 alles me giateren is emo Praatjes en zware vooroordelen. kijk moechy heeft een goede muziek smaak bfmv ownt mt het nummer tears dont fall tokio hotel is pas emo
moechy Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 alles me giateren is emo Praatjes en zware vooroordelen. kijk moechy heeft een goede muziek smaak bfmv ownt mt het nummer tears dont fall tokio hotel is pas emo Tokio Hotel is dus totaal GEEN emo-muziek . Ze zijn weet-ik-veel-wat maar alleszins geen emo. Ze sucken gewoon. Aiden daarentegen is wel emo maar die zijn goed
Black Vegetable Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Tokio hotel noemt zichzelf een mengeling van punk en metal maar ik vind het hoogstens softrock. Ha, die ventjes moesten de echte meesters van de punk (Johnny Rotten) en metal (IronMaiden) maar eens horen!
moechy Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Tokio hotel noemt zichzelf een mengeling van punk en metal maar ik vind het hoogstens softrock. Ha, die ventjes moesten de echte meesters van de punk (Johnny Rotten) en metal (IronMaiden) maar eens horen! Stelletje debielen zijn het Komaan. Zijn stem gaat al kapot van zo'n rustige liedjes . Als die screamt is hij zen stem voor altyd kwijt. Wat van mij gerust mag, maar bon... Btw mensen die op klootzakken, aandachttrekkers enzo hebben gestemd. Kennen jullie ook echt iemand die emo is of denken jullie alleen maar dat het zo is? Want ik denk eerder dat het vooroordelen zijn. Dus geef aub eens een goed onderbouwde mening en niet gewoon wat vooroordelen. Want vooroordelen zijn er nu wel al genoeg denk ik. Bewerkt: 23 juni 2008 door moechy
`Raikkonen Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Als je nou Gothics, Emo's of Urban bent iedereen blijft normaal, als ze maar de "anderen" niet storen . Bewerkt: 26 juni 2008 door `Raikkonen
hank_187 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 hahahah ik was op vkaantie en toen was er een emo en iedereen ging zeggen EMO EMO EMO en toen ging die huilen maar ik ging hem helpen en toen sloeg iik een van die gast op ze neus
Recommended Posts