Jump to content
Geplaatst:
comment_937504

Wie kent die tv-programma op VT4?

http://www.vt4.be/p_fcnerds.php

Wat gebeurt er als je 16 onsportieve nerds 3 maanden lang een intensieve voetbaltraining geeft onder leiding van 1eklasse trainer Johan Boskamp? In 8 afleveringen worden deze nerds omgetoverd tot semi-professionele voetballers, die aan het eind van de rit zullen moeten strijden tegen een topclub. Voetballegende en wereldberoemde trainer Johan Boskamp gaat de uitdaging aan om van een bende absolute topnerds een gouden elftal te maken…

Ik vind dat goede idee! Eerste aflevering is echt grappig zelfs ook hoe spelen tegen de vrouwen :bonk:

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_945083
Vandaag is er aflevering 3 op vt4!!! om 20:40!!!

wat is vt4? Komt me niet bekend voor..komt dat ook op de nederlandse buis??

Nop, VT4 is een Belgische commercieele zender.

Maar jullie hebben toch genoeg commercieele zenders :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_945090

Ik weet niet of vt4 op nederlandse buis. Ik heb maar 3 kanalen die komt uit nederland: ned1, ned2 en ned3. Misschien als je hebt digitaal tv.

Geplaatst:
comment_945150

Zijn er geen Belgische sites die het om 20:40 uitzenden?

Geplaatst:
comment_945158

Toevallig is er wel een (legaal!) programma dat verscheidene tv zenders op je pc aanbiedt, waaronder VT4. Check hier voor meer info.

Geplaatst:
comment_945173

Toevallig is er wel een (legaal!) programma dat verscheidene tv zenders op je pc aanbiedt, waaronder VT4. Check hier voor meer info.

Thnx ^_^ ik sta wel in de wachtlijst dus hopelijk kan ik FC. Nerds vanavond nog kijken.

Geplaatst:
comment_947168
Heeft er iemand naar de derde aflevering gekeken? Ze zochten supporters en chearleaders... Het was weer lachen geblazen... :schater:

Inderdaad, ik ben volop opzoek naar 't liedje, want volgens de reclame van VT4 was de 'FC nerds' song gratis, maar als ik op hun site kijk is het betalend.. Maar deze aflevering was inderdaad weer lachen geblazen, er kwam eigelijk wel veel volk naar hun 'receptie'.

Edit: Haha;

Bewerkt: door Jack-IV

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_957960

Ik lach verdomme de tanden uit m'n bakkes! Vooral die Sammy met die secretaresse van die dokter!

Gewoon te cool,allemaal,en die Johan Boskamp z'n taalgebruik!! :D

Geplaatst:
comment_958120

Ik neem mijn woorden terug, dit programma kan wel eens grappig zijn ( :$ :$ :$ ) Ik had wat te vroeg geoordeelt.

Maareuh, dat FC Nerds lied vind ik er dan weer een pak te hard over gaan :duh: Da's toch nergens voor nodig :duh:

Geplaatst:
comment_959141
Ik neem mijn woorden terug, dit programma kan wel eens grappig zijn ( :$ :$ :$ ) Ik had wat te vroeg geoordeelt.

Maareuh, dat FC Nerds lied vind ik er dan weer een pak te hard over gaan :duh: Da's toch nergens voor nodig :duh:

Ach ssst jij :puh:. Kijk eerst eens alle afleveringen voor je iets zegt :puh:

Geplaatst:
comment_960859

Ach ssst jij :puh:. Kijk eerst eens alle afleveringen voor je iets zegt :puh:

Boh, ik vind zo'n programma's in het algemeen niet goed. Laat dit nu toevallig een uitzondering zijn :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.