Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92136 ik was wel benieuwd of iemand hier AA (Americas Army) speelt, zo ja laat et ff weten... en voor degene die er nog nooit van gehoord hebben, het is een first person shooter die gratis te downloaden is... het was in 2003 de 2e beste fps in de wereld download het hier! Bewerkt: 6 februari 200520 jaren door Maev
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92141 ik was wel benieuwd of iemand hier AA (Americas Army) speelt, zo ja laat et ff weten...en voor degene die er nog nooit van gehoord hebben, het is een first person shooter die gratis te downloaden is... het was in 2003 de 2e beste fps in de wereld www.*******.com <= download het hier! Volgens mij mag je geen reclame maken voor een andere site, ik zou een link plaatsen in de plaats van het zo neer te zetten. Het is maar een tip. Bewerkt: 6 februari 200520 jaren door GTAspeler
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92195 Ja ik speelde het, de naam America's army is gekozen om dat dit een Real Combat Simulator was voor het amerikaanse leger... Maar ik speel het niet meer...
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93709 Speelde het, er is nu toch een nieuwe? Ik vond Bridge het enigste leuk level
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93813 ik heb het gespeeld vond het saai worden beetje langdradig geef mar lkker call of duty of counter strike
ik was wel benieuwd of iemand hier AA (Americas Army) speelt, zo ja laat et ff weten...
en voor degene die er nog nooit van gehoord hebben, het is een first person shooter die gratis te downloaden is... het was in 2003 de 2e beste fps in de wereld
download het hier!
Bewerkt: door Maev