Geplaatst: 10 april 200817 jaren comment_938044 Pekka-Speeder Screens: Video (van VROEGE versie): Info: Speciale "speeder" handling (door Supra4); De mogelijkheid over auto's te schansen; Nieuw model; Tunebaar bij Transfender (hier wordt nog aan gewerkt); .. Downloads: DOWNLOAD by Puma. Bewerkt: 21 april 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_951387 hmm, ik heb hem nu ingame, maar ik heb hem niet zoals op de plaatjes... ik heb de blista compact zwevend zonder wielen
Geplaatst: 21 april 200817 jaren Auteur comment_951535 Misschien helpt het om de .txd en .dff ook te overschrijven in Gta3.img...
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_967778 'k vind em vet hoor ^^ Ik dacht ook, waar zijn de wielen gebleven? Maar nu weet ik weer waar ze zijn gebleven Zijn er ondertussen nog meer aanpassingen of extra dingen toegevoegd aan de speeder? Zoals meer tune-mogelijkheden en etc?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968648 lol lijkt me wel lachen als je de vliegcode aanzet... toch wel iets unieks. langleve pumpum:)
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969393 dan heb dus een soort UFO ik weet net of ik hem ga downloaden, eerst mijn eigen textures afmaken, en dan zie ik het wel alweer goed gedaan, puma!!
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987721 ik heb hem helemaal in game gezet nu. maar: + als ik optrek met de pekka gaat heel me achterkant omhoog en de neus komt een meter naar de grond toe. + als ik over een auto probeer te springen. beuk ik alleen de auto weg omdat me neus nog steeds op de grond zit. + als je harder gaat als 150 gaat hij 'slippen' dat was het kan iemand een van deze "bugs" oplossen ? ik hoor het graag
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987725 ik heb hem helemaal in game gezet nu.maar: + als ik optrek met de pekka gaat heel me achterkant omhoog en de neus komt een meter naar de grond toe. + als ik over een auto probeer te springen. beuk ik alleen de auto weg omdat me neus nog steeds op de grond zit. + als je harder gaat als 150 gaat hij 'slippen' dat was het kan iemand een van deze "bugs" oplossen ? ik hoor het graag Dit heeft allemaal met de handling te maken die Puma er bij heeft, dat klopt gewoon.... Bij mij doet ie precies hetzelfde. Geen bugs dus
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993630 vind je dit niet irritant dan ik wil gewoon grip hebben als ik hard ga ik heb van alles gebrobeerd met over auto's te schansen. dat werkt ook niet ik beuk gewoon die auto weg. het enige wat ik heb veranderd aan de handling is de top speed :S
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996687 En hij blijft zoooo mooi , nu nog een jaguar erin dan is SA ( bijna ) compleet
Pekka-Speeder
Screens:
Video (van VROEGE versie):
Info:
Downloads:
DOWNLOAD
by Puma.
Bewerkt: door Puma