April 10, 200817 yr Hallo iedereen. Ik zou graag willen weten hoe zo'n kilometer teller in het engels heet, Zo'n teller die rechts in het scherm zit, (als je in een wagen instapt verschijnt ie) Als jullie misschien zelfs een link hebben zou je hem dan ff willen posten, Bedankt!! Edited April 10, 200817 yr by Issie3222
April 10, 200817 yr De Speedometer kun je >>hier<< downloaden. Lees de readme even door, daar staat iets belangrijks in.
April 10, 200817 yr Author De Speedometer kun je >>hier<< downloaden. Lees de readme even door, daar staat iets belangrijks in. Ik ben je erg dankbaar!! Bedankt!!
May 12, 200817 yr Author Ik zou zeggen probeer eens de Camhack, daar zit ook een speedometer bij! (Laatst nog ontdek) De Camhack/Speedometer kan je >>hier<< Downloaden, en wat Ghostrider al zei, Lees de readme even door! Edited May 12, 200817 yr by Issie3222
Hallo iedereen. Ik zou graag willen weten hoe zo'n kilometer teller in het engels heet,
Zo'n teller die rechts in het scherm zit, (als je in een wagen instapt verschijnt ie)
Als jullie misschien zelfs een link hebben zou je hem dan ff willen posten,
Bedankt!!
Edited by Issie3222