Beste mensen het is weer zover! Een nieuwe stemronde met een nieuwe thema. Zoals je ziet zijn er helaas maar 3 inzendingen binnengekomen. Ik wil de deelnemers hier ook hartelijk voor bedanken!
Ik had de inleverdatum best kunnen verlengen maar dat kan niet elke keer, er is ruim tijd gegeven om iets te maken en in te zenden dus helaas, volgende maand weer een SOTM. Er zijn wat leden die gevraagd hebben wanneer er weer een nieuwe SOTM kwam, jammer genoeg zitten die er nu niet bij..
Laten we nu maar eens beginnen. Je kunt de signatures van de deelnemers aanschouwen in dit topic, en in dit topic stemmen op je Favoriet!
Stemmen gaat als volgt:
je kunt de code hieronder overnemen voor in je post
Beste mensen het is weer zover! Een nieuwe stemronde met een nieuwe thema. Zoals je ziet zijn er helaas maar 3 inzendingen binnengekomen. Ik wil de deelnemers hier ook hartelijk voor bedanken!
Ik had de inleverdatum best kunnen verlengen maar dat kan niet elke keer, er is ruim tijd gegeven om iets te maken en in te zenden dus helaas, volgende maand weer een SOTM. Er zijn wat leden die gevraagd hebben wanneer er weer een nieuwe SOTM kwam, jammer genoeg zitten die er nu niet bij..
Laten we nu maar eens beginnen.
Je kunt de signatures van de deelnemers aanschouwen in dit topic, en in dit topic stemmen op je Favoriet!
Stemmen gaat als volgt:
je kunt de code hieronder overnemen voor in je post
GTA IV
Good luck!
Prijs winnaar: 1 maand lang jouw signature als header bovenaan het Graphics Forum!