Ik heb de stripped versie van GTA:SA die in Sannybuilder te krijgen is.
Wat ik zou willen doen is stuk voor stuk wegen en gebouwen invoegen (later ook details zoals lichtpalen, planten, banken, fonteintjes.... noem maar op)
momenteel als ik "nieuw spel" aanklik, spawn ik in het midden van het plein van grove street (voor CJ's huis). Dit stuk weg heet "lae2_roads89.dff". Ik zou dus willen dat de stripped geladen wordt met enkel CJ en lae2_roads89.dff (incl textuur weliswaar) omzo het spel stuk voor stuk op te bouwen naar eigen visie.
om mijn vragen concreet te stellen:
- wat moet ik verwijderen en aanpassen om enkel CJ en lae2_roads89.dff met textuur over te houden?
- wat moet ik doen en hoe configureer ik een gebouw nadat ik het heb ingebracht met MapEditor v0.32?
Beste GTA fans
Ik heb de stripped versie van GTA:SA die in Sannybuilder te krijgen is.
Wat ik zou willen doen is stuk voor stuk wegen en gebouwen invoegen (later ook details zoals lichtpalen, planten, banken, fonteintjes.... noem maar op)
momenteel als ik "nieuw spel" aanklik, spawn ik in het midden van het plein van grove street (voor CJ's huis). Dit stuk weg heet "lae2_roads89.dff". Ik zou dus willen dat de stripped geladen wordt met enkel CJ en lae2_roads89.dff (incl textuur weliswaar) omzo het spel stuk voor stuk op te bouwen naar eigen visie.
om mijn vragen concreet te stellen:
- wat moet ik verwijderen en aanpassen om enkel CJ en lae2_roads89.dff met textuur over te houden?
- wat moet ik doen en hoe configureer ik een gebouw nadat ik het heb ingebracht met MapEditor v0.32?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Groeten
Robby
Bewerkt: door R33RS