April 11, 200817 yr Hey Weet iemand van jullie misschien waar ik de Bankovervallers kleding kan krijgen?Ik was te laat met het lezen van dat Balkje, dus als iemand me kan helpen ben ik Blij! Edited April 11, 200817 yr by SMD
April 11, 200817 yr Bedoel je de overal en het hockymasker? Ik dacht dat je die bij The Job aan kreeg bij het begin van de missie... Edited April 11, 200817 yr by hackman
April 11, 200817 yr Author ja Dat klopt ook maar,, Als het goed is kan je nu nog ergens die kleding krijgen, maar waar weet ik niet
April 11, 200817 yr Ik dacht dat het in Philss Place was, in de caravan... Nee, daar ligt het niet. De pickup voor de bankjob outfit ligt in een bovenkamertje in de Malibu Club.
April 11, 200817 yr niet bij Phil? Ik dacht toch zeker dat ie daar lach... Er hangen wel poster van vrouwen in iedere geval... <--In de caravan!
April 11, 200817 yr niet bij Phil? Ik dacht toch zeker dat ie daar lach... Er hangen wel poster van vrouwen in iedere geval... <--In de caravan! Nee,niet bij Phil. Dat kostuum kan je vinden boven in Malibu,zoals al werd gezegd
April 13, 200817 yr Hier is het bankoverval outfit te vinden: In een kamertje boven de Mailibu Club dus.
April 13, 200817 yr oke want volgens mij had ik daar ook wel eens dat pak aangetrokken Zoals Dastard al zei: Dat is in de missie zelf.
Hey Weet iemand van jullie misschien waar ik de
Bankovervallers kleding kan krijgen?
Ik was te laat met het lezen van dat Balkje,
dus als iemand me kan helpen ben ik Blij!
Edited by SMD