Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940362 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk?
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940370 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk? De pijlen staan er wel degelijk. Alleen erg wazig. Meestal is het al verholpen door de helderheid en/of contrast van je beelscherm iets aan te passen
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940417 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk? De pijlen staan er wel degelijk. Alleen erg wazig. Meestal is het al verholpen door de helderheid en/of contrast van je beelscherm iets aan te passen Dat helpt helaas niet Ik heb een screenshot
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940421 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940428 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940432 Misschien heb je wat verpest met 'IMG Tool' in je SA folder? OTTO
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940434 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt Er zijn erg veel main.scm mods. Kijk even rond op wat mod sites en kies de gene die jij het leukst vind. Meestal zit er wel een readme bij de mod waarin staat hoe je die moet instaleren. (als het niet zo is, PB me) Je moet alleen dan wel een nieuw spel starten.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940441 Probeer eerst maar eens alle mods weg te halen. Als je dat hebt gedaan, probeer je het nog eens. Als het nog steeds zo is moet je even een savegame downloaden, waar life's a beach al is gedaan. Veel succes.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940443 Probeer eerst maar eens alle mods weg te halen. Als je dat hebt gedaan, probeer je het nog eens. Als het nog steeds zo is moet je even een savegame downloaden, waar life's a beach al is gedaan. Veel succes. De bug komt voor bij sommige versies die niet gemod zijn.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940446 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt Er zijn erg veel main.scm mods. Kijk even rond op wat mod sites en kies de gene die jij het leukst vind. Meestal zit er wel een readme bij de mod waarin staat hoe je die moet instaleren. (als het niet zo is, PB me) Je moet alleen dan wel een nieuw spel starten. Waar kan ik dan mod sites vinden?
Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk?