Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ik was net gta aan het doen en toen mepde ik een vrouw dood maar er kwam geen bloed en ik weet zeker dat ze dood was want er lag geld. :Y

toen mepde ik er meer dood en daar kwam ook geen bloed :duh::ch::?:bonk:

Edited by gta fan1

Featured Replies

ik was net gta aan het doen en toen mepde ik een vrouw dood maar er kwam geen bloed en ik weet zeker dat ze dood was want er lag geld. :Y

Heb je je GTA Vice City geprobeert opnieuw te starten? Als je dan iemand slaat en nog steeds geen bloed ziet raad ik je aan een andere savegame te starten en hetzelfde te proberen. Als je dit keer wel bloed ziet liggen, ligt het aan de savegame. Als je weer geen bloed ziet, ligt het aan jou GTA Vice City. Ik raad je dan aan het spel even opnieuw te installeren. :Y

Heb je je GTA Vice City geprobeert opnieuw te starten? Als je dan iemand slaat en nog steeds geen bloed ziet raad ik je aan een andere savegame te starten en hetzelfde te proberen. Als je dit keer wel bloed ziet liggen, ligt het aan de savegame. Als je weer geen bloed ziet, ligt het aan jou GTA Vice City. Ik raad je dan aan het spel even opnieuw te installeren. :Y

Nog sneller, alleen het onderdeel "particle" opnieuw installeren. Of controleer die of het onderdeel "bloodpool_64" of "blood". Er wel tussen staat.

Hey, Dit probleem had ik ook, je moet gewoon het hele spel opnieuw installeren en dat doet die het gewoon weer.

(Tenminste, dat was in mijn geval)

Greetzzz -GoldWing-

• Author

maar later mepde ik iemand anders dood en daar kwam wel bloed

Edited by gta fan1

maar later mepde ik iemand anders dood en daar kwam wel bloed

Dat was dan vast een bug ( een foutje).

• Author

het was wel op dezelfde savegame maar nu is het weer goed

Edited by gta fan1

Als het maar 1 keer gebeurde was het vast een bug ofzo.

Ik heb dat vast ook wel is gehad, maar ik ga niet bij iedereen kijken of er wel bloed uit komt.

Dus ik denk niet dat het iets erg is ofzo, maar gewoon een klein bugje.

Als je Vice City nu weer gaat spelen,zie je dan ook weer bloed als je iemand doodslaat??

Dan zou het probleem weg zijn..

• Author

nu komt er wel weer bloed :tu:

ik gebruikte een trainer ofzo en ik kon op iedereen knallen met een minigun chaisaw etc maar dan ging ie niet dood naar de hele straat lag vol met bloed echt vet leuk

Volgensmij hoeft er sowieso niet bij iedereen bloed uit te komen. Er zijn genoeg manieren (ook in het echte leven) om iemand dood te meppen zonder daarbij bloed te laten vloeien.