Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940620 Beste mensen, Hoe moet ik fullscreen filmen met Fraps? Want als ik in San Andreas zit, en ik wil iets filmen met Fraps, dan filmt ie maar een gedeelte. Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik ervoor zorg dat Fraps wel fullscreen filmd? Alvast bedankt! Mr. Sugo. Bewerkt: 12 april 200817 jaren door Mr. Sugo
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940629 Ga naar het kopje 'Movies' en kijk naast 'Disable'. Daar staat half-size en full-size. Klik dan eens Full-zise aan.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940640 Ga naar het kopje 'Movies' en kijk naast 'Disable'. Daar staat half-size en full-size. Klik dan eens Full-zise aan. erhmm waar staat 'Movies'? Ik gebruik Fraps 1.9D Hier een screenie van mijn fraps:
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940660 Jij hebt de oude versie van fraps. Enm volgens mij staat het daar niet bij
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940683 Jij hebt de oude versie van fraps. Enm volgens mij staat het daar niet bij oh ok, bedankt, ik download wel ff een nieuwere versie. EDIT Als ik ga filmen met de nieuwe Fraps, doet San Andreas erg sloom Ik gebruik wel de oude Fraps, dan maar half sized windows... Bewerkt: 12 april 200817 jaren door Mr. Sugo
Beste mensen,
Hoe moet ik fullscreen filmen met Fraps? Want als ik in San Andreas zit, en ik wil iets filmen met Fraps, dan filmt ie maar een gedeelte.
Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik ervoor zorg dat Fraps wel fullscreen filmd?
Alvast bedankt!
Mr. Sugo.
Bewerkt: door Mr. Sugo