Ik ben na een jaartje weer druk in de weer met NFS:MW Maar nu ben ik bij #7 Kaze en vraag ik me af of ik niet eens een nieuwe auto moet kopen, nu twijfel ik tussen 3 opties. Lotus Elise, Porsche Cayman S óf Kaze proberen te verslaan en dan de Porsche Carrera S kopen.. Ik ben ten einde raad en weet niet welke ik moet kiezen
PS: Ter informatie, mijn beste auto nu is een Mercedes SL500 met bijna maximum upgrades voor dit level.
EDIT: Als ik mijn mercedes max. maak is dat beter dan een op dit level max. elise/porsche cayman S...
Ik ben na een jaartje weer druk in de weer met NFS:MW
Maar nu ben ik bij #7 Kaze en vraag ik me af of ik niet eens een nieuwe auto moet kopen, nu twijfel ik tussen 3 opties. Lotus Elise, Porsche Cayman S óf Kaze proberen te verslaan en dan de Porsche Carrera S kopen.. Ik ben ten einde raad en weet niet welke ik moet kiezen 
PS: Ter informatie, mijn beste auto nu is een Mercedes SL500 met bijna maximum upgrades voor dit level.
EDIT: Als ik mijn mercedes max. maak is dat beter dan een op dit level max. elise/porsche cayman S...
Bewerkt: door SuperSkill