Geplaatst: 13 april 200817 jaren comment_941386 heey ikw il graag een mooie nieuwe sign. Type:singature Stijl:tjaa gewoon en man met pistol Grootte:maximale lengte. Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is ! Tekst:Raymono Rand:optioneel. Kleuren: als het maar bij de afbeelding past! Render (optioneel):mag je zelf weten Extra (optioneel):als het maar erbij past
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949934 Moet ik zoiets voor je maken?: ja Sorry maar hij komt niet eerder dan morgen, is best veel werk hoor Als hij klaar is dan moet je maar kiezen tussen Kloep en Mij Bewerkt: 20 april 200817 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949947 Hey GTA gamers,Ik ben op zoek naar een signature voor dit account zal iemand mij daar mee kunnen helpen? Pm of post in dit forum Remco Hey Remco. Ten eerste welkom op dit gezellige forum! Om een signature aanvraag te behandelen moet je even dit doorlezen. Dan is er vast wel iemand zo vriendelijk om een nieuwkomer te helpen. Als mijn Photoshop het nog deed zou ik het graag doen maar het is niet anders Oké bedankt, Kloep heeft al een signature voor mij gemaakt Remco Ps. Bedankt voor de info
heey ikw il graag een mooie nieuwe sign.
Type:singature
Stijl:tjaa gewoon en man met pistol
Grootte:maximale lengte.
Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is !
Tekst:Raymono
Rand:optioneel.
Kleuren: als het maar bij de afbeelding past!
Render (optioneel):mag je zelf weten
Extra (optioneel):als het maar erbij past