April 13, 200818 yr Beste allen, Ik zou graag een forum in mijn template willen bouwen. Ik zou willen weten of dit mogenlijk zou zijn en/ of dit met bestaande software zoals Phpb 3.0 zou gedaan kunnen worden. Zouden er mischien personen zijn die mij hier mee zouden kunnen helpen? Gr, drunken
April 13, 200818 yr Beste allen,Ik zou graag een forum in mijn template willen bouwen. Ik zou willen weten of dit mogenlijk zou zijn en/ of dit met bestaande software zoals Phpb 3.0 zou gedaan kunnen worden. Zouden er mischien personen zijn die mij hier mee zouden kunnen helpen? Gr, drunken Met E107 is dit volgens mij wel mogelijk, ik zou niet weten hoe ?
April 13, 200818 yr Author Beste allen,Ik zou graag een forum in mijn template willen bouwen. Ik zou willen weten of dit mogenlijk zou zijn en/ of dit met bestaande software zoals Phpb 3.0 zou gedaan kunnen worden. Zouden er mischien personen zijn die mij hier mee zouden kunnen helpen? Gr, drunken Met E107 is dit volgens mij wel mogelijk, ik zou niet weten hoe ? Mhh, never heard of! iemand hier ervaring mee of met de 1e post?
Beste allen,
Ik zou graag een forum in mijn template willen bouwen. Ik zou willen weten of dit mogenlijk zou zijn en/ of dit met bestaande software zoals Phpb 3.0 zou gedaan kunnen worden. Zouden er mischien personen zijn die mij hier mee zouden kunnen helpen?
Gr, drunken