Jump to content
Geplaatst:
comment_942128

Moderator Ikkes heeft zijn werkplek van het Lifestyle forum naar het Games-forum verplaatst, waar hij vanaf vandaag naast zijn collega Froodooo zal modereren. Ikkes, veel plezier met je nieuwe bureau!

In Lifestyle wordt het overgebleven gat opgevuld naar de nieuwe moderator Flying Dutchman, die hier vanaf vandaag naast GTA-Sheep en Mania-92 aan de slag gaat. Welkom, en veel succes, Flying Dutchman!

Om dit heuglijke nieuws te vieren wordt het Gamesforum binnenkort opnieuw ingericht. Hierover later meer.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_942462

Gefeliciteerd FD met je promotie!

Ikkes, ik wens je veel succes in de gamefora. Ik ben er zeker van dat je het goed gaat doen, want je doet de Game On in OWN ook perfect! ;)

Geplaatst:
comment_942475

Van harte met je promotie tot moderator Flying Dutchman, na lang megalid te zijn geweest is het je gelukt om moderator te worden. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_942756

Zow, congratz jongens. En daarmee richt ik me op FD. Ikkes, je zal het vast even goed doen in de Games als in de Lifestyle. En FD. Jij zal dat gat zeker opvullen. Succes

Geplaatst:
comment_942954

Veel succes en plezier op je nieuwe stekkie Ikkes en van harte gefeliciteerd met je promotie naar Moderator Flying Dutchman! :) Ik wens je heel veel succes maar vooral veel plezier de komende tijd. Mocht je vragen hebben of er even niet uitkomen dan kun je altijd bij ons terecht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.