Jump to content
Geplaatst:
comment_942397

De topic zegt het al. Zal je het krijgen van je ouders of je eigen bij elkaar geraapte centen. Stem Hier

Mocht ik het kopen dan moet ik er wel voor werken

Bewerkt: door bolie

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoe kom je aan GTA 4 170 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe kom je aan GTA 4

• Ik zelf moet er voor werken
      98
    • Mijn Pappie en Mammie
      34
    • Mijn Familie
      1
    • Donatie + Eigen inbeng
      13
    • Anders
      18

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_944279

ik vroeg ooit is een spel aan me ouders (darkness) toen werden ze heel erg boos kreeg ik klappen en moest ik 5 maanden binnen zitten en werd me hond dood gemaakt en in de gracht gegooid dus ik koop hem maar zelf ben de eerst in de winkel daar

Geplaatst:
comment_944281
ik vroeg ooit is een spel aan me ouders (darkness) toen werden ze heel erg boos kreeg ik klappen en moest ik 5 maanden binnen zitten en werd me hond dood gemaakt en in de gracht gegooid dus ik koop hem maar zelf ben de eerst in de winkel daar

Hahahaaa :schater:

Geplaatst:
comment_944875

nou jij hebt leuke ouders ahummmmm.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_978110

FANTASIE goedzo veel fanta blijven drinken kan je nog meer liegen LEUK hoor :D

Geplaatst:
comment_978433

Net een telefoontje gehad dat mijn 360+gta dinsdag binnenkomt _O_ ! Ik ben zondag jarig... dus mijn moeder betaalt €120 en ik €150 eu, had m'n normale xbox voor €80 verkocht op de rommelmarkt, en ik kon nog wel €70 bijeen schrapen. Dus ik vond het wel een eerlijke deal. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.