Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942411 Jaja hier is er dan al 1 >>> Door Joriz: Het is niet zomaar toegestaan om tijdschriften in te scannen zonder toestemming van de auteur<<< Ik weet niet echt of ik hem hier goed neer gepost heb anders mijn excuses en kan die dicht, verplaatst, of verwijdert worden. Ik ga hem nu eindelijk eens lezen. Wat denken jullie ervan? Bewerkt: 14 april 200817 jaren door Joriz
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942414 Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet
Geplaatst: 14 april 200817 jaren Auteur comment_942425 Ik vind m eerlijk gezegt nogal tegenvallen zo op het eerste gezicht . maar mischien dat als k m zelf heb dat hij er dan beter uit ziet Ook ik heb dat gevoel een beetje, maar ben er van overtuigd dat als ik de game speel ik helemaal in me nopjes ben In iedergeval de Reviewer Is wel erg positief en dat is goed! 10/10 Bewerkt: 14 april 200817 jaren door PatrickW
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942427 Dan zal het in werkelijkheid wel beter zijn als wij denken
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942437 Als je het tegen vind vallen om de afbeeldingen.. het zijn scans dus die zijn altijd al niet mooi op foto Vind het een leuke review.. had het vanochtend al gelezen en gezien. Enigste wat ik er een beetje goedkoop uit vind zien is de HUD. Maar een simpelle HUD is aan de andere kant ook wel prettig.
Geplaatst: 14 april 200817 jaren Auteur comment_942439 @ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag! Bewerkt: 14 april 200817 jaren door Klapsigaar
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942453 @ Joriz, ik wil niet mierenneukerig doen, maar de scans staan op een andere game site dus andere host. Dan zijn wij niet strafbaar maar degene die ze geshared heeft. Of sla ik de plank nu helemaal mis? Zoja dan hoor ik het graag! Volgens mij is het direct toegang geven tot/linken naar door auteursrecht beschermde werken (software, boeken) ook illegaal Bewerkt: 14 april 200817 jaren door b4rtsimps0n
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942507 Nog even afgezien van het juridische aspect.. Het plaatsen, dan wel direct linken naar scans van auteursrechtelijk beschermde materialen is in ieder geval verboden op dit forum.
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942805 Ik vind die HUD er maar mager uitzien.. Alleen een radar en zo'n klein kut wapen met aantal ammo bovenaan.. Waar is de tijd?? Moet je zkr steeds op je mobiel kijken En dat richtvizier ziet er nep uit Is dit wel echt? Achja, ik zeur vast teveel , we wennen er wel aan Bewerkt: 14 april 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942819 o dat het wapen ikoonte is lelijk maar verder is het slechte kwaliteit ,een foto van een scherm die nog eens gescand is is dat litel jacob die daar bij staat maat het word zeker een topgam ehet is en blijft gta
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942832 Over wel tijdschrift gaat het, ik hoef geen link maar gewoon de naam!
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942884 Ik geloof NLJESSE had er nog een topic over gemaakt. Die topic is gesloten maar de link staat er nog. Dacht ik. iig. Ik vind die screen vet lelijk. Sorry, maar als dat de game is. Ben ik teleurgesteld. Eerste indruk hé. Maar ik denk dat het nep is. Ciao
Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942888 OXM - official xbox magazine @ hierboven: het is echt en niet nep. (mits je naar het verkeerde hebt lopen kijken) Bewerkt: 14 april 200817 jaren door Biocount
Jaja hier is er dan al 1 >>> Door Joriz: Het is niet zomaar toegestaan om tijdschriften in te scannen zonder toestemming van de auteur<<<
Ik weet niet echt of ik hem hier goed neer gepost heb anders mijn excuses en kan die dicht, verplaatst, of verwijdert worden.
Ik ga hem nu eindelijk eens lezen.
Wat denken jullie ervan?
Bewerkt: door Joriz