Heey, zoals jullie weten is vrijdag Mario Kart Wii uitgekomen. Ikzelf, heb de 50cc al uitgespeeld, en de 100cc 100% en de 150cc 98%
Wat is er nieuw?
- Nieuwe circuits, en nieuwe battle circuis.
- Niuewe items: Pow, een paddestoel dat je groot word, en nog been wolkje boven je hoofd, en dan moet je tegen iemand aan botsen en alleen die word dan verkleind, netzoals met onweer.
- Nieuwe karts en moters
- Je moet sturen met eenn stuur. Je moet je Wii controller, in het stuur doen.
- Nieuwe functies voor online. Zoals: Je kan zien uit welk land iedereen komt.
Punten
- Je ziet je zelf terug in het spel (je Mii), en je kunt met je Mii rijden als je verder bent
Cijfer: 9/10
Ik vind het zelf een erg leuk spel, mooi gemaakt ook. En het is niet zo makkelijk als bij de DS.
Geef hier je mening over het spel.
Of, als ik of iemand anders die het óók heeft je ergens mee kan helpen.
Heey, zoals jullie weten is vrijdag Mario Kart Wii uitgekomen. Ikzelf, heb de 50cc al uitgespeeld, en de 100cc 100% en de 150cc 98%
Wat is er nieuw?
- Nieuwe circuits, en nieuwe battle circuis.
- Niuewe items: Pow, een paddestoel dat je groot word, en nog been wolkje boven je hoofd, en dan moet je tegen iemand aan botsen en alleen die word dan verkleind, netzoals met onweer.
- Nieuwe karts en moters
- Je moet sturen met eenn stuur. Je moet je Wii controller, in het stuur doen.
- Nieuwe functies voor online. Zoals: Je kan zien uit welk land iedereen komt.
Punten
- Je ziet je zelf terug in het spel (je Mii), en je kunt met je Mii rijden als je verder bent
Cijfer: 9/10
Ik vind het zelf een erg leuk spel, mooi gemaakt ook. En het is niet zo makkelijk als bij de DS.
Geef hier je mening over het spel.
Of, als ik of iemand anders die het óók heeft je ergens mee kan helpen.
Bewerkt: door Sonny-The-Pilot