April 14, 200817 yr Ik kom niet verder bij de BMX-Callenge, om precies te zijn bij de half-pipe rechts-achterin. Ik kom nooit de 'stijger' op binnen de tijd. En hij is te hoog om te 'hoppen'. Kan iemand mij helpen? Edited April 14, 200817 yr by Black Admiral
April 14, 200817 yr Ik kom niet verder bij de BMX-Callenge, om precies te zijn bij de half-pipe rechts-achterin. Ik kom nooit de 'stijger' op binnen de tijd. En hij is te hoog om te 'hoppen'. Kan iemand mij helpen? Hmm..Misschien kan het helpen om op de W te klikken (PC) of de X (Ps2).Als je dat knopje snel op en neer tapt komt er vanzelf genoeg snelheid en zo zou je misschien kunnen halen Mvg, Gino99
April 15, 200817 yr Author Ik heb het geprobeerd, ik ga wel de lucht in, maar ik kom gewoon niet ver genoeg. Verticaal gaat het prima, maar ik kom niet op dat 'platform'. Ik heb ook geprobeerd het te halen door een Perennial eronder te zetten, en dan te 'hoppen', maar dat lukte ook al niet. Heeft iemand nog andere tips?
April 15, 200817 yr Author De eerste keer lukte het bijna, ik weet niet of het toeval was, ik ga het in ieder geval nog een paar keren proberen. Goede tip!
April 15, 200817 yr hoe leun je naar voren met k? Nee, door het pijltje omhoof in te houden zul je naar voren leunen. Op de PS2/Xbox moet je de joystick naar voor duwen.
April 15, 200817 yr geen idee wat k betekend maar met de ps2 doe je R3 naar voren met de PC doe je dat met 9...
April 15, 200817 yr hoe leun je naar voren met k? Nee, door het pijltje omhoof in te houden zul je naar voren leunen. Op de PS2/Xbox moet je de joystick naar voor duwen. oke bedankt
April 21, 200817 yr Author Het is me al gelukt! Ik heb gewoon een Packer ervoor gezet, en ben erop gefietst! Maar in ieder geval bedankt voor de tips!
Ik kom niet verder bij de BMX-Callenge, om precies te zijn bij de half-pipe rechts-achterin. Ik kom nooit de 'stijger' op binnen de tijd. En hij is te hoog om te 'hoppen'. Kan iemand mij helpen?
Edited by Black Admiral