Naar aanleiding van deze banner boven het forum heeft Sheep er weer een verslaving bij (dank Joriz )
En je voelt hem al aankomen: daar wil ik graag een mooie signature en avatar bij gebruiken. Mijn idee is zoiets als mijn huidige signature (ben erg aan de schapen van RonaldVC gehecht) maar dan in oud-Griekse stijl. En er mag (helaas) geen streepje tussen GTA en Sheep.
Type: Signature + bijpassende avatar
Stijl: Grieks
Grootte: óf 500 x 100 (mijn voorkeur) óf 450 x 150. Het geheel niet groter dan 80 kB
Afbeelding: Schapen, grieks, zie banner voor voorbeeld. Andere oud-griekse afbeeldingen vanzelfsprekend ook prima
Tekst: GTASheep (dus zonder de -)
Rand: optioneel
Kleuren: het plaatje of anders de beroemde blauw/witte tinten van Griekenland.
Render (optioneel): optioneel
Extra (optioneel): het geheel moet de oude Griekse sfeer uitstralen
Edit: de avatar moet 100 x 100 zijn en niet groter dan 10 kB. Wil tenslotte geen moderator in mijn nek daar
Naar aanleiding van deze banner boven het forum heeft Sheep er weer een verslaving bij (dank Joriz
)
En je voelt hem al aankomen: daar wil ik graag een mooie signature en avatar bij gebruiken. Mijn idee is zoiets als mijn huidige signature (ben erg aan de schapen van RonaldVC gehecht) maar dan in oud-Griekse stijl. En er mag (helaas) geen streepje tussen GTA en Sheep.
Type: Signature + bijpassende avatar
Stijl: Grieks
Grootte: óf 500 x 100 (mijn voorkeur) óf 450 x 150. Het geheel niet groter dan 80 kB
Afbeelding: Schapen, grieks, zie banner voor voorbeeld. Andere oud-griekse afbeeldingen vanzelfsprekend ook prima
Tekst: GTASheep (dus zonder de -)
Rand: optioneel
Kleuren: het plaatje of anders de beroemde blauw/witte tinten van Griekenland.
Render (optioneel): optioneel
Extra (optioneel): het geheel moet de oude Griekse sfeer uitstralen
Edit: de avatar moet 100 x 100 zijn en niet groter dan 10 kB. Wil tenslotte geen moderator in mijn nek daar