April 15, 200817 yr Onderwerp: free style Soort design: Signature Size design: 350 x 175 ,kleiner mag Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 20 april - of vroeger. Opmerking: Geen C4D's er in verwerken. stroke toegestaan, ik lever in na jouw dit is mijn eerste keer dus hoogst waarschijnlijk win jij maar kan mij niet schelen =D kom maar op
April 15, 200817 yr Dat komt omdat het gelijk staat... Er moet nog iemand stemmen... ik heb al gestemd Edit: Hier mijn inzending! Veel succes! Edited April 15, 200817 yr by hackman
April 15, 200817 yr Author hackman het is goed je moet wel weten dat je hoogst waarschijnlijk zult winnen =D ik ga nu gaan eten en dan ga ik ff beginnen ( oja, als je sig eerder klaar is dan de afgesproken tijd post je hem al gewoon want ik ga ook al zeker klaar zijn voor 20 april XD )
April 16, 200817 yr ja ehm ik...weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen. mijn stem gaat naar aartdognau 9/10 die heeft wat mooiere kleuren en achtergrond.
April 18, 200817 yr Battle afgelopen, winnaar Hackman! Hackman, 1 punt voor jou in de ranking, helaas aartdognau, volgende keer beter. Ranking updated, en topic locked.
Onderwerp: free style
Soort design: Signature
Size design: 350 x 175 ,kleiner mag
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: 20 april - of vroeger.
Opmerking: Geen C4D's er in verwerken. stroke toegestaan, ik lever in na jouw
dit is mijn eerste keer dus hoogst waarschijnlijk win jij
maar kan mij niet schelen =D
kom maar op