Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943432 hoi allemaal, ik heb bij nitro`s bijna alle foutjes eruit kunnen halen maar ik heb er nog 1 error en 1 warning Kan iemand me helpen die op te lossen?? hier is een screenie van de fout: en hier is het script: klik me! hopelijk kunnen we die oplossen twinsen Bewerkt: 15 april 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956203 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ?
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_959363 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Maar er zit een bug in, als je wild in loggen en registeren, geeft hij aan: plz /register <pass> en als je dat doet, werkt het niet, en krijg je time out...
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959966 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Maar er zit een bug in, als je wild in loggen en registeren, geeft hij aan: plz /register <pass> en als je dat doet, werkt het niet, en krijg je time out... weet maar er staat toch word ? dus als hij af is word hij dan gerealesed?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren Auteur comment_972653 Hey, word dit script gerealesed? of in ieder geval downloadbaar voor ons ? Nee niet door mij, ik heb het script alleen werkend voor de 0.2.2 gemaakt, dus ik heb geen credits, of de bevoegdheid om het te releasen. srry Bewerkt: 13 mei 200817 jaren door Twinsen
hoi allemaal, ik heb bij nitro`s bijna alle foutjes eruit kunnen halen maar ik heb er nog 1 error en 1 warning
Kan iemand me helpen die op te lossen??
hier is een screenie van de fout:
en hier is het script:
klik me!
hopelijk kunnen we die oplossen
twinsen
Bewerkt: door Twinsen