Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943785 Ik zit met het probleem bij een font te istalleren, telkens ik het font uitpak en in de map fonts zet komt er dit op m'n scherm te staan: Er staat in dat het ook niet kan worden vervangen, maar ik heb helemaal geen font dat zo noemt ofzo... En dit gebeurd ook als ik het probeer via Bestand --> Lettertype toevoegen. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Geplaatst: 15 april 200817 jaren Auteur comment_943793 Wou het eerst wel? Wat bedoel je, ik heb het font nog nooit geïnstalleerd.
Geplaatst: 15 april 200817 jaren Auteur comment_943834 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Bewerkt: 15 april 200817 jaren door $big$smoke$
Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943864 Heb je al eerder een font geïnstalleerd die het wel deden?
Geplaatst: 15 april 200817 jaren Auteur comment_943865 Heb je al eerder een font geïnstalleerd die het wel deden? Nee, nog niet.
Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943869 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Ik denk dat hackman bedoeld of het installeren van fonts daarvoor weleens is gelukt. Ik raad je sowieso aan om even de juiste stappen te volgen voor het toevoegen van Fonts. Dit kun je hier in de Adobe Photoshop - Guide bij hoofdstuk Fonts doen. Het kan zijn dat je een zelfde soort font hebt maar dan in een ander bestandsnaam?
Geplaatst: 15 april 200817 jaren Auteur comment_943881 Wou het font-installeeren eerst wel bedoel ik... Ik snap niet echt wat je daarmee bedoeld. Ik denk dat hackman bedoeld of het installeren van fonts daarvoor weleens is gelukt. Ik raad je sowieso aan om even de juiste stappen te volgen voor het toevoegen van Fonts. Dit kun je hier in de Adobe Photoshop - Guide bij hoofdstuk Fonts doen. Het kan zijn dat je een zelfde soort font hebt maar dan in een ander bestandsnaam? Controleer voor de zekeheid nog even op naam en kijk of je misschien andere Pricedown font hebt. Ik had de tut daarnet al eens bekeken bij het zoeken, maar het probleem zit erbij als ik het font in de map plaats en dan komt de error.
Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943943 Ik weet niet of het iets uitmaakt maar heb je, terwijl je dat font installeerd, Microsoft Word of Photoshop of een dergelijk programma waarin je iets kan typen aanstaan? Misschien kan je eens proberen om al je programma's af te sluiten, en daarna het font te installeren?
Geplaatst: 15 april 200817 jaren Auteur comment_943961 Ik weet niet of het iets uitmaakt maar heb je, terwijl je dat font installeerd, Microsoft Word of Photoshop of een dergelijk programma waarin je iets kan typen aanstaan? Misschien kan je eens proberen om al je programma's af te sluiten, en daarna het font te installeren? Ja, ik had weldegelijk een programma openstaan waarin ik kan typen, maar ik heb het afgesloten en het gaat nog steeds niet. Daarnet heb ik eens m'n pc uitgezet en het ging nog niet... Maar weet er iemand wat ''Wacht tot Windows klaar is met het bestand en probeer het vervolgens opnieuw'' ? Misschien ligt het daaraan?
Geplaatst: 16 april 200817 jaren Auteur comment_944474 Weet er niemand hoe ik m'n probleem op moet lossen?
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_945356 Het is vreemd... En ook onverklaarbaar want alle andere mensen kunnen het wel...
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_945369 Het kan er ook aan liggen dat jij niet de administator bent. Dus ga op het adminacount en probeer het opnieuw
Geplaatst: 17 april 200817 jaren Auteur comment_945927 Het kan er ook aan liggen dat jij niet de administator bent. Dus ga op het adminacount en probeer het opnieuw Het lag dus daaraan, bedankt!
Ik zit met het probleem bij een font te istalleren, telkens ik het font uitpak en in de map fonts zet komt er dit op m'n scherm te staan:
Er staat in dat het ook niet kan worden vervangen, maar ik heb helemaal geen font dat zo noemt ofzo...
En dit gebeurd ook als ik het probeer via Bestand --> Lettertype toevoegen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.