Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1006919

er is nog een simeler verklaring.

je hebt het (misschien perongeluk) over gta III.

daar zijn ook drie eilanden maar men zegt dat gohst town(stad van intro) gebruikt zou zijn alst derde eiland en vandaar die vreemde ingestorte tunnel.

maar niet in gta sa.

maar het kan ook zijn dat de persoon je genept heeft en een mod gebruikt heeft voor een extra eiland.

tot zover mijn reactie, over en uit.

Geplaatst:
comment_1007211

Ik weet misschien wat je bedoeld. Als je in het noorden van Las Venturas in je savehouse gaat (savehouse met verdieping), dan moet je de code waarmee je 10 meter kan springen activeren en dan over de voordeur springen.

(

)
Geplaatst:
comment_1007221
Ik weet misschien wat je bedoeld. Als je in het noorden van Las Venturas in je savehouse gaat (savehouse met verdieping), dan moet je de code waarmee je 10 meter kan springen activeren en dan over de voordeur springen.

(

)
Dat is een gedeelte in het HIU met een deel exterior, gebruikt in de missie Burning Desire. Het huis waarin je Denise Robinson red uit het brandende huis, waarna ze je meisje is. Maar absoluut geen eiland. :7
Geplaatst:
comment_1007241

Tot nu toe heeft de topicstarter alleen nog maar gevraagd of er een verborgen eiland in het spel zit. Er is dus helemaal geen sprake van een bevestiging. Er hoeft dus niet naar verklaringen gezocht te worden, want er is helemaal niets door de topicstarter bevestigd.

Aangezien het slechts een vraag was en het antwoord ondertussen wel duidelijk is, lijkt het mij niet nodig om dit topic langer open te houden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.