Jump to content
Geplaatst:
comment_944283

hier in dit filmpje zie je dat niko in een gevangenis buitenplaats loopt en dat hij ook een ziekenhuis in loopt schuifdeuren(achter hem zie je een ambulancen) en bij gevangenis iedereen in oranje :D:D kikken man

Volledige 60 seconde commercial:

Get the Flash Player to see this player.

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_945005

Eventjes een inteligente vraag tussedoor. Hoorde ik nou echt op het laatst de (vertaalde) woorden "Grand theft Auto 4 + X-Box360 Pack" voor 199 euro??? :ch:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Geplaatst:
comment_945047
Eventjes een inteligente vraag tussedoor. Hoorde ik nou echt op het laatst de (vertaalde) woorden "Grand theft Auto 4 + X-Box360 Pack" voor 199 euro??? :ch:

Vanaf 199 euro ofzo ja. De Arcade Pack is 199 euro, dus misschien krijg je daar nu wel in Ierland gratis GTA 4 bij.

Dat er een gevangenis was, is al een tijdje bekent door de gelekte map. De gevangenis ligt trouwens in Alderney.

Geplaatst:
comment_945206

Vanaf 199 euro ofzo ja. De Arcade Pack is 199 euro, dus misschien krijg je daar nu wel in Ierland gratis GTA 4 bij.

Dat er een gevangenis was, is al een tijdje bekent door de gelekte map. De gevangenis ligt trouwens in Alderney.

Waar kun je die gelekte map bekijken dan?

Geplaatst:
comment_945350

Waar kun je die gelekte map bekijken dan?

URL VERWIJDERD

Bewerkt: door Joriz
Op de kaart moeten we wachten tot het spel uit komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.