Ik heb Gta Sa gehaald en op het begin was ie nog flex en al na een tijdje zag ik dat er mensen mods hadden en werd ik gierig hahahaha .
Dus heb ik SAMI geinstaleerd omdat ik dat andere programma te moeielijk vindt (dat weet namelijk alleen maar omdat ik dit heb gelezen op 1 van de forums van deze site).
Daarna kreeg ik een probleem dat me sa maar tot de helft laadt daarvoor moest ik 1 of andere programma voor instaleren dat heb ik gedaan dus.
En daarna deed ie het goed en al. ik heb een mod kunnen rijden en werd al blij dus heb ik wat meer mods op SAMI gezet. en wou ik het opstarten en nu laadt ie tot de helft en gaat ie helemaal weg. er komt een balk te staan dat de GTA_exe niet meer werkt. kan iemand me alsjeblieft helpen want ik heb een aantal keer ook gedeinstaleert en alles weggehaald en weer geinstaleerd. maar hij geeft nog steeds dezelfde probleem.... Ik heb iemand me please helpen want ik ben einde raad (en zo kan je zien dat ik eigelijk helemaal geen verstand heb van zulke dingen hahahaha) Ik had trouwens een 2.0 die heb ik als aller eerst gedowngrade
Ik heb Gta Sa gehaald en op het begin was ie nog flex en al na een tijdje zag ik dat er mensen mods hadden en werd ik gierig
hahahaha .
Dus heb ik SAMI geinstaleerd omdat ik dat andere programma te moeielijk vindt (dat weet namelijk alleen maar omdat ik dit heb gelezen op 1 van de forums van deze site).
Daarna kreeg ik een probleem dat me sa maar tot de helft laadt daarvoor moest ik 1 of andere programma voor instaleren dat heb ik gedaan dus.
En daarna deed ie het goed en al. ik heb een mod kunnen rijden en werd al blij dus heb ik wat meer mods op SAMI gezet. en wou ik het opstarten en nu laadt ie tot de helft
en gaat ie helemaal weg. er komt een balk te staan dat de GTA_exe niet meer werkt. kan iemand me alsjeblieft helpen want ik heb een aantal keer ook gedeinstaleert en alles weggehaald en weer geinstaleerd. maar hij geeft nog steeds dezelfde probleem.... Ik heb iemand me please helpen want ik ben einde raad (en zo kan je zien dat ik eigelijk helemaal geen verstand heb van zulke dingen hahahaha) Ik had trouwens een 2.0 die heb ik als aller eerst gedowngrade