Jump to content
Geplaatst:
comment_944688

nu we de hud van gta 4 op een plaatje te zien hebben gekregen

kun je hier je mening geven.

post-1-1208284428.jpg

mijn mening is dat de map linksonder er best wel vet uitziet

het wapen + sterren (rechtsboven) vind ik eigenlijk niet echt

mooi er uit zien. :N

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_944850
las toen ergens niet gelijk voor de mieren neukers bron want die weet ik echt niet meer die pin automaten waarschijnlijk voor je geld en tijd denk ik zelf mobiel

Mierenneuken :schater::schater:

Geplaatst:
comment_944851
las toen ergens niet gelijk voor de mieren neukers bron want die weet ik echt niet meer die pin automaten waarschijnlijk voor je geld en tijd denk ik zelf mobiel

Sorry voor dubbelbericht! me pc doet raar

Bewerkt: door thegtaman

Geplaatst:
comment_944855

Die HUD is 1e minpunt van de game. Waarom moet er in godsnaam een pixel-wapen op staan en die levensbalk gifgroen & blauw zijn? Die dingen vallen veelste veel op. Ze hadden die kleuren moet vergeliken met die van de game. Gewoon warme kleuren en geen opvallende! Een radar is handig, maar niet elke minuut van de game...

Geplaatst:
comment_944963

Ik vind de wapens lelijk die gta 2 Pixels man !!!

En die hud is wel okee.

Oohja en je geld ?? dat moet je bij een pinautomaat doen!! (of misschien op je mobiel)

Wel realistisch trouwens!

Geplaatst:
comment_944972
Ik vind de wapens lelijk die gta 2 Pixels man !!!

En die hud is wel okee.

Oohja en je geld ?? dat moet je bij een pinautomaat doen!! (of misschien op je mobiel)

Wel realistisch trouwens!

Misschien verschijnt het als je bv eten koopt of wapens. ;)

Geplaatst:
comment_944987
er zit ook geen tijd bij.

Zit op je mobiel. Vraag me alleen af waar het geld nu staat. Moet je zkr steeds naar een bank toe om te kijken?

misschen ook op je mobiel. er zijn in ieder geval wel pinautomaten.

Geplaatst:
comment_945024

Ik vind de HUD juist zeer goed gedaan , vooral het wapen : het is strak en simpel . Dat is toch goed genoeg? Of wouden jullie liever een wapen die helemaal tot de pixel het zelfde is als in het echt? Dat hoeft toch niet voor een HUD.

Kvind wel da de levens balken rond de mini-map beter konden...

Geplaatst:
comment_945168

De HUD valt mij eigenlijk wel een beetje tegen.De info boven rechts in de hoek vind ik niet echt mooi..Ik vind de Healthbalk ook niet zo mooi.En hoe het wapen wordt weergeven ben ik eerlijk gezegd ook niet kapot van. :(.De map zelf vind ik wel mooi :).Helaas een minpuntje maar het went wel hoop ik ;)

Bewerkt: door Gino99

Geplaatst:
comment_945196

Ik dacht eerst dat er een nieuw politiesysteem was. Dat als je in een bepaald gebied, komt er dan in dát gebied juist politie komt. En dat het hele sterretjesgebeuren weg was gehaald :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.