Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944699 Hey dames & heren, Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV. De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4.
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946077 Maak die datum pagina aan op ons site Die staat er met een kwartier op
Geplaatst: 17 april 200817 jaren Auteur comment_946078 En we kunnen ook regels maken( dus onse Clan Rulezz) wat denk jij ervan? MK22lijn
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946079 En we kunnen ook regels maken( dus onse Clan Rulezz) wat denk jij ervan? MK22lijn Goed plan zal ik zo maken alleen moet je dan wel ff bedenken wat voor regels je wilt maken
Geplaatst: 17 april 200817 jaren Auteur comment_946086 1. Niet vloeken tegen elkaar 2. Als je bij een bijeenkomst niet kan komen wel melden dan bij de clan leaders Als iemand meer regels heeft send dan.
Geplaatst: 17 april 200817 jaren Auteur comment_946100 Mooi man ons site vooral met rulezz en agenda nu knap werk man
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946102 1. Niet vloeken tegen elkaar ((((((Toegevoegd))))))2. Als je bij een bijeenkomst niet kan komen wel melden dan bij de clan leaders((((((Toegevoegd)))))) Als iemand meer regels heeft send dan. Regels toegevoegd mocht iemand anders nog ideeen hebben laat dit dan ff weten
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946196 Misschien nog een regel? : Wees respectvol tegenover de andere members
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946241 belangrijk mijn naam is geen machtige jesse meer maar nljesse machtige jesse is dus niet goed dus med me aan met nljesse
Geplaatst: 17 april 200817 jaren Auteur comment_946314 belangrijk mijn naam is geen machtige jesse meer maar nljesse machtige jesse is dus niet goed dus med me aan met nljesse Ok komt goed Bewerkt: 17 april 200817 jaren door mc-mo
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946372 Nou dan zit ik erin hé zou iedereen me me kunnen toevoegen, aangezien dat wel handig zou zijn.. (PSN): JASSIN_LEGEND
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946386 ik ken nog wel wat regeltjes 1. Alle verantwoordelijkheden liggen bij de clanleiders of bestuur. 2. Elk lid mag enkel en alleen lid zijn van The Dutch killerz. 3. Provocerende nicknames zijn niet toegestaan. Ook het continue veranderen van je nickname is niet gewenst, juist om verwarring te voorkomen. 4. Indien een lid wel lid is van een andere clan naast The Dutch killerz is er maar een maatregel en dat is dat je met onmiddellijke ingang uit de clan wordt gezet. en dit zou ik ook nog bij zette op de site Om lid te worden van onze clan, dient men aan de volgende voorwaarden te voldoen: - In bezit van een headset om te kunnen communiceren - Goed humeur + gemanierd - Volwassen gedrag - E-mail dient naar bestuurslid te worden verstuurd met daarin persoonsgegevens zoals naam, geboortedatum, adresgegevens en geldig E-mail adres
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946395 Leuk een clan in en dan als hondje luisteren wat je moet doen. Bewerkt: 17 april 200817 jaren door Biocount
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946396 ik ken nog wel wat regeltjes1. Alle verantwoordelijkheden liggen bij de clanleiders of bestuur. 2. Elk lid mag enkel en alleen lid zijn van The Dutch killerz. 3. Provocerende nicknames zijn niet toegestaan. Ook het continue veranderen van je nickname is niet gewenst, juist om verwarring te voorkomen. 4. Indien een lid wel lid is van een andere clan naast The Dutch killerz is er maar een maatregel en dat is dat je met onmiddellijke ingang uit de clan wordt gezet. en dit zou ik ook nog bij zette op de site Om lid te worden van onze clan, dient men aan de volgende voorwaarden te voldoen: - In bezit van een headset om te kunnen communiceren - Goed humeur + gemanierd - Volwassen gedrag - E-mail dient naar bestuurslid te worden verstuurd met daarin persoonsgegevens zoals naam, geboortedatum, adresgegevens en geldig E-mail adres heeft iemand link naar de site ??? en beter communiceren we daar op het forum verder..
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_946416 Hee ik vroeg dit ook al in clanforum(NLegend).. maar ik typ alles in gewone letters als ik iemand wil toevoegen zonder hoofdletters ofzo.. maak dat niks uit? ennuh ik heb NOG geen headset, maar wil er wel 1 gaan halen voor IV uit is. kan iemand mij een goede en niet te dure headset voor de ps3 aanraden?
Hey dames & heren,
Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV.
De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz
Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4.