Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944699 Hey dames & heren, Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV. De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947261 ik doe zeker wel mee voor de PS3 Heb je je al aangemeld dan?????
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947275 We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter Bedenk eerst maar is wie de clan leader bij jullie gaat worden dan kan ik daar mee overleggen voor een website, en ik denk wel dat er nog meer animo voor moet komen eerst
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947290 We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter whhaha kome julie bij de ps3 uithuile ps3 rulessssszzzzz Offtopic: Waar slaat deze reactie op ? :S
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947295 Moet ik een link van de clanwebsite op mijn website zetten. Graag zal ik hem vanavond die van jou er bij ons ook opzetten wie weet help het wat Oke, dat vind ik een goed idee. GR Giozio Ik heb die van jou geplaatst, plaats jij die van ons ook laters
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947296 We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter whhaha kome julie bij de ps3 uithuile ps3 rulessssszzzzz Offtopic: Waar slaat deze reactie op ? :S Die is gewoon niet wijs
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947426 Ik heb alle topics over GTA IV clans samengevoegd. Hier voortaan alles bespreken m.b.t. de clans van GTA IV. Dit omdat er anders veels te veel topics komen over verscheidene clans. Binnenkort zal de crew met een oplossing komen, of, hoe en waar we bepaalde clans een "onderkomen" bieden. Tot die tijd: alles in dit topic.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947438 Ok. Ik zal duidelijk zijn. LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! LibertyKillerZ! Bezoek onze Clansite eens! Is de moeite waard. Ciao Bewerkt: 18 april 200817 jaren door Mematox
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947450 We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter Bedenk eerst maar is wie de clan leader bij jullie gaat worden dan kan ik daar mee overleggen voor een website, en ik denk wel dat er nog meer animo voor moet komen eerst NIET MEE EENS ...;.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947452 Moet ik een link van de clanwebsite op mijn website zetten. Graag zal ik hem vanavond die van jou er bij ons ook opzetten wie weet help het wat Oke, dat vind ik een goed idee. GR Giozio Ik heb die van jou geplaatst, plaats jij die van ons ook laters Ja ga ik doen. Waarschijnlijk gaat mijn website zondag helemaal online:P misschien is het handig als je een banner maakt. Die valt sneller op. GR Giozio
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947463 Die site doet het geen eens... Nu wel... Ciao ok maar ik heb een voorkeur aan lichte kleuren, wordt zo depressief van donker.....
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947467 Die site doet het geen eens... Nu wel... Ciao ok maar ik heb een voorkeur aan lichte kleuren, wordt zo depressief van donker..... Tja. De site is gewoon zo. Ik vind hem wel goed zo eigenlijk. Donker is Liberty. Alle Crimes gebeuren.. In het donker..... Ciao
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947474 maar kai jij bent tog ookal aangemeld bij the dutch killerz?
Hey dames & heren,
Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV.
De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz
Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4.