Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944927 ik heb hier een tijdje langer aan gezeten aangezien ik nu wat heb ingeblend enzo en het is een redelijk mooi resultaat uitgekomen vind ik geef effe rating en beoordeling ( tips ook graag ) Bewerkt: 16 april 200817 jaren door aartdognau
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944933 Deze is mooi... De render is ingeblend en past goed bij de achtergrond... Er zit een vreemde rand bij het haar van de render en dat lijkt niet mooi... Je tekst zieter ook goed uit alleen vind ik de plek niet optimaal... Ik zie dat je de render op sommige plekken over de border hebt gedaan... Omdat de render dezelfde kleur heeft als de achtergrond lijkt het net alsof er gaten in je border zitten... Ook vind ik de rooie kleur te opvallend aangezien de rest ervan meer zwart is... Eigenlijks wil ik ook wel weten wat jou'n creatie is... Hij is te groot een sig en te klein voor een wallpaper...
Geplaatst: 16 april 200817 jaren Auteur comment_945019 Deze is mooi...De render is ingeblend en past goed bij de achtergrond... Er zit een vreemde rand bij het haar van de render en dat lijkt niet mooi... Je tekst zieter ook goed uit alleen vind ik de plek niet optimaal... Ik zie dat je de render op sommige plekken over de border hebt gedaan... Omdat de render dezelfde kleur heeft als de achtergrond lijkt het net alsof er gaten in je border zitten... Ook vind ik de rooie kleur te opvallend aangezien de rest ervan meer zwart is... Eigenlijks wil ik ook wel weten wat jou'n creatie is... Hij is te groot een sig en te klein voor een wallpaper... ik heb geen idee XD het was eigelijk bedoelt als SIG maar die is er te groot voor het is gewoon een grote sig denk ik
ik heb hier een tijdje langer aan gezeten aangezien ik nu wat heb ingeblend enzo
en het is een redelijk mooi resultaat uitgekomen vind ik
geef effe rating en beoordeling ( tips ook graag
)
Bewerkt: door aartdognau