Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_945025

Sinds kort zijn er in diverse winkels in Nederland de nieuwe boodschappenmantje's met wielen te vinden. Je kan ze tevens ook nog steeds gewoon dragen. Bij ons in de supermarkt (stationsplein Almere) worden ze al zeer intensief gebruikt. Bijna iedereen slentert met zoon ding door de winkel. Wel een ander model dan ik hier aangeef, maar het princiepe is het zelfde. Geef hier je mening wat je van deze uitvinding vindt. Ik vind het alvast een geweldige uitvinding.

ms_shopping_rolling.jpg

Bewerkt: door IV trailer

Winkelmantje met wielen 32 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij?

• Handig! ik gebruik het altijd i.p.v een mantje indien mogelijk.
      7
    • Handig, maar ik schaam me er een beetje voor (ik gebruik het wel)
      1
    • Handig, maar ik schaam me er een beetje voor (ik gebruik het niet)
      2
    • Ik vind dit complete onzin!
      16
    • weet niet
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_947018

Ik snap de hele discussie niet. Sorry hoor maar als je het niet prettig vind dan draag je het gewoon als mandje en anders zoek je maar een andere supermarkt op. Als je er nou voor moet betalen begrijp ik de discussie wel, maar het is geheel gratis en verzorgd. Zijn we tegenwoordig nou nergens blij mee?

Geplaatst:
comment_947020
Ik snap de hele discussie niet. Sorry hoor maar als je het niet prettig vind dan draag je het gewoon als mandje en anders zoek je maar een andere supermarkt op. Als je er nou voor moet betalen begrijp ik de discussie wel, maar het is geheel gratis en verzorgd. Zijn we tegenwoordig nou nergens blij mee?

Inderdaad, Iedereen wil gemak. Laat het leven maar even tegen zitten :duh:

Geplaatst:
comment_948565

Het moet handig lijken maar eenmaal in gebruik kom ik erachter dat het de grootste onzin is.

Het ding is laag, en rijdt over de grond. Dat schiet natuurlijk niet op.

Ook blijft het mandje zo nu en dan ook nog eens ergens achter hangen omdat men het meetrekt.

Geplaatst:
comment_948748
Is dat dan zo'n moeite? Je krijgt het geld na afloop terug... ik vindt het nergens voor nodig... Neem een mandje of neem een karretje...
kan een moeite zijn voor een persoon die geen concentratie heeft en stress heeft ^_^ .
Geplaatst:
  • Auteur
comment_950930
Vind het wel handig alleen het lijkt me wel dat als je ermee rijdt het makkelijk om kan vallen en al je boodschappen over de vloer

mmm lekkere zandkoekjes...

Dat valt anders nog behoorlijk mee hoor. Ze zijn niet zo makkelijk om te trekken aan het handvat.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.