Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_945210 Heey.. Ik had net de Vice City deluxe mod gedownload,en nu stond er in die map 'VC Limit Adjuster( zie screen ) Waarvoor is dit? En wat moet ik ermee?? Screen: http://img512.imageshack.us/my.php?image=v...adjusterkb8.png Bewerkt: 16 april 200817 jaren door Bossinkje
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_950115 Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar. Je wordt bedankt hoor.. Ik ben nu een bestand genaamd gta-vc(of iets dergelijks)kwijt,en kan ik die Limit Adjuster niet meer openen Wat nu ? Edit: Ik vergeet elke keer de edit-knop te gebruiken,mijn excuses Je hebt de verkeerde map verwijderd, jij hebt GTA Vice City verwijderd, maar je moet Vice City User Files verwijderen die je in Mijn Documenten vind. Instaleer Vice City opnieuw zodat de bestanden weer terug komen zodat je het spel weer kan spelen.
Geplaatst: 20 april 200817 jaren Auteur comment_950127 Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar. Je wordt bedankt hoor.. Ik ben nu een bestand genaamd gta-vc(of iets dergelijks)kwijt,en kan ik die Limit Adjuster niet meer openen Wat nu ? Edit: Ik vergeet elke keer de edit-knop te gebruiken,mijn excuses Je hebt de verkeerde map verwijderd, jij hebt GTA Vice City verwijderd, maar je moet Vice City User Files verwijderen die je in Mijn Documenten vind. Instaleer Vice City opnieuw zodat de bestanden weer terug komen zodat je het spel weer kan spelen. Ik heb ook de User Files verwijderd! Maar moet ik dan ook de Models en Skins enzo. verwijderen,die van de Deluxe komen?
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_950150 Ik heb ook de User Files verwijderd!Maar moet ik dan ook de Models en Skins enzo. verwijderen,die van de Deluxe komen? Nee, die bestanden moet je laten staan! Dat zijn de mod bestanden, als die er niet zijn kun je VC niet starten. Bewerkt: 20 april 200817 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 21 april 200817 jaren Auteur comment_950962 Oh..Ik heb ze gister al verwijderd..Doet die mod het daarom nog steeds niet? Want net heb ik Vice City weer opgestart,en deed de mod het weer niet.. Edit: Aahh..Ze staan er weer in Bewerkt: 21 april 200817 jaren door Bossinkje
Geplaatst: 28 januari 201015 jaren comment_1579563 Ik heb um ook gedownload, als ik dan kijk bij de ReadMe vul ik precies in wat er moet staan en dan staat er het volgende: Cannot open file "C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/gta-vc.exe" het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. wat moet ik nu doen dan?
Geplaatst: 28 februari 201015 jaren comment_1598554 als ik mods in gta vice city geinstaleerd heb en een game wil starten dan sluit vice city plotseling af. als iemand bekent is met dit probleem mail me naar jesperklippel@zeelandnet.nl ik zal eerst vice city opnieuw instaleren misschien helpt dat Groeten jesper
Heey..
Ik had net de Vice City deluxe mod gedownload,en nu stond er in die map 'VC Limit Adjuster( zie screen )
Waarvoor is dit?
En wat moet ik ermee??
Screen:
http://img512.imageshack.us/my.php?image=v...adjusterkb8.png
Bewerkt: door Bossinkje