Jump to content
Geplaatst:
comment_946023

In dit topic kunnen er vragen worden gesteld over alles wat er tot nu toe bekend is van gta4. Als je dus iets wil weten over gta4 dan kan je die vragen hier kwijt.

Dit topic is onder andere aangemaakt omdat het feiten topic inmiddels inmens groot is geworden.

Bewerkt: door IV trailer

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_946156
Zijn er ook weer parachutes?

En werkt die spel ook weer met

skills zoals bij San Andreas waar je

bike skill had enzo?

Als ik me niet vergis zullen er in gta4 geen skills al la san andreas in zitten. De vraag van parachute's kan ik niet beantwoorden. Wel lijkt het me niet meer dan logisch als er parachute's in zitten om te kunnen basejumpen van hoge gebouwen. Aangezien er veel gebouwen zijn waar je naar binnen kan gaan.

Geplaatst:
comment_946157
Zijn er ook weer parachutes?

En werkt die spel ook weer met

skills zoals bij San Andreas waar je

bike skill had enzo?

Hierover is bij mijn weten nog niets bekend. Ik heb de feitenpagina's van B4rtSimps0n hier bij me liggen, en die zeggen er niets over, dusja, afwachten denkk

Geplaatst:
comment_946170

Dit soort topics zijn al vaker voorgesteld, maar zijn niet gewenst. Het hele forum is voor vraag en antwoord.

Als je een zinvolle vraag hebt, gebruik je de zoekfunctie om te kijken of het al ergens staat. Zoniet, dan kijk je of het in een bestaand topic past en anders maak je een nieuw topic aan.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.