- Reacties 34
- Bezichtigingen 2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Iscariah 3 posts
-
IV trailer 3 posts
-
Unmountable Tijmen 2 posts
-
Kai-ShockWave 2 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik ben net begonnen met het maken van Sidebar Gadgets voor Windows Vista, en ik ben een tijdje bezig met Flash, dus besloot ik om die twee dingen te combineren. Daaruit is de GTA IV Sidebar Countdown gekomen. Dit is een gadget voor de sidebar van Windows Vista. Deze gadget is hier te downloaden, maar de gadget is helaas nog in bèta fase. Dit is omdat er nog een paar foutjes in zitten. Twee om precies te zijn. Ten eerste installeert de gadget zichzelf nog niet, maar moet je de bestanden zelf kopiëren en ten tweede is hij niet 1, 2, 3 te verwijderen. Hier zijn echter wel wat oplossingen voor, dus hij is gewoon bruikbaar.
Downloaden
De Gadget is hier (megaopload) te downloaden, in een .rar bestand.
Installeren
Om de bestanden van de Gadget op de juiste plek te krijgen pak je de bestanden in iv.gadget.map uit naar C:\\Program Files\\Windows Sidebar\\Gadgets\\. Daarna klik je bovenaan je sidebar op het plusje en zoekt dan naar GTA IV Countdown (groot of klein) (plaatje). Dan verschijnt de countdown in je Sidebar.
Verwijderen
Om de Gadget te verwijderen verwijder je de map iv.klein.Gadget of iv.groot.Gadget uit de map C:\\Program Files\\Windows Sidebar\\Gadgets. Daarna start je je sidebar opnieuw op en is de Gadget verwijderd.
Enjoy
David22
Bewerkt: door David22