Jump to content
Geplaatst:
comment_946522

We hebben zojuist het Easter Eggsforum van GTA San Andreas ontmanteld. Dit legendarische forum is ooit gestart om de enorme golf gevonden easter eggs kort na de release van GTA San Andreas in goede banen te leiden, maar nu alle easter eggs van deze GTA wel zo'n beetje bekend zijn is dit forum overbodig geworden. De laatste tijd werden er voornamelijk bekende easter eggs of niet-bestaande eggs gepost, dus hebben we besloten dit forum te sluiten. Mocht je toch nog een onbekende easter egg tegenkomen, dan kun je die vanaf nu posten in SA: General.

Van de topics uit het Easter eggforum zijn alle gesloten topics met tien of minder posts verwijderd. Dit komt erop neer dat er maar liefst 876 topics (30 pagina's) zijn verwijderd. De rest is verplaatst naar SA: General.

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1132113
Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen ^_^

Nogal. Ik heb er nog spierpijn van.

@IV trailer: We zijn er nog niet over uit of er een GTA IV Easter egg forum komt. Ligt er een beetje aan of het noodzakelijk is; de tijd zal het leren.

Zijn jullie er al wel over uit of er een soort van forum komt voor GTA 4 hardware problemen net als bij Sa?

Want ik heb nu soms ook wel eens problemen waar ik eigenlijk alleen maar daar mee terecht kan. :cya:

Geplaatst:
comment_1132446
Mij maakt het niet uit.

Ik vind nooit een Easter egg die al onbekend is ik vind aleen maar bekende Easter eggs.

Het is wel al erg lang verwijderd, dusja... :puh:

Mij maken die Ester Eggs niet uit, ik snap eigenlijk niet wat er zo interessant aan is...

Btw: Geen discussie maken over deze post. :puh:

Mocht ik er eentje vinden zou ik het ook melden. :)

MP.

EDIT: Typfoutje verbetert.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.