Jump to content
Geplaatst:
comment_946658

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel jaloers ben op Grand theft Auto IV voor de Xbox 360 omdat deze allerbeste titel 2 grote exlusieve contents krijgen waardoor GTA IV nog langer speelbaar blijft .

Ik heb eigenlijk mijn Playstation 3 aangeschaft voor Grand Theft Auto IV en de rest van de games die ik gespeeld heb waren een opwarmertje .

Misschien hebben wij Playstation 3 bezitters ons toch miskocht en hadden we toch die Xbox 360 moeten kopen alleen al voor Gran Theft Auto IV .

Tjonje wat brengt deze game toch een grote Hypé met zich mee en de gameplay word misschien nog beter als wij verwachten .

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_949204

Microsoft kom took weer met een reactie :duh: ( tuurlijk :ch: )

Deze week raakte bekend dat de PlayStation 3 versie van Grand Theft Auto IV een korte installatie vereist. Microsoft UK heeft nu een mail verstuurd die lacht met die installatie.

Microsoft geeft een lijstje met mogelijke alternatieven voor wat mensen met de Xbox 360 versie kunnen doen in die tijd. Je eerste dozijn wagens stelen, je GSM checken, vijf sterren veroveren of een film downloaden van de Xbox Live Marketplace zijn enkele alternatieven die Microsoft voorstelt. Een alternatief dat ze blijkbaar vergeten is vijf minuten besteden aan het installeren van de game op de Xbox 360 om elke dag snelheidswinst te hebben en niet gewoon je eerste dag vijf minuten te winnen.

In die tijd kan ik mooi het boekje lezen xD [PS3]

Geplaatst:
comment_949207
Microsoft kom took weer met een reactie :duh: ( tuurlijk :ch: )
Deze week raakte bekend dat de PlayStation 3 versie van Grand Theft Auto IV een korte installatie vereist. Microsoft UK heeft nu een mail verstuurd die lacht met die installatie.

Microsoft geeft een lijstje met mogelijke alternatieven voor wat mensen met de Xbox 360 versie kunnen doen in die tijd. Je eerste dozijn wagens stelen, je GSM checken, vijf sterren veroveren of een film downloaden van de Xbox Live Marketplace zijn enkele alternatieven die Microsoft voorstelt. Een alternatief dat ze blijkbaar vergeten is vijf minuten besteden aan het installeren van de game op de Xbox 360 om elke dag snelheidswinst te hebben en niet gewoon je eerste dag vijf minuten te winnen.

In die tijd kan ik mooi het boekje lezen xD [PS3]

Wel errig raar hoe microsoft op dingen reageert hoor..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.